abonnement opzeggen en weer nieuwe nemen bij zelfde provider

Pagina: 1
Acties:

• Frank Reiber
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09-2022
Een tijdje geleden is mijn mobiele telefoon kapot gegaan maar zit ik nog vast aan 1 jaar abonnement. Maar nu heeft Dutchtone (mijn provider) dingen verandert in mijn abonnement waardoor ik hem nu kostenloos kan opzeggen. zodat ik een nieuwe kan nemen en daarbij dan een gratis nieuwe telefoon te krijgen.

Eigenlijk ben ik wel tevreden met mijn huidige provider! Kan ik nou bij diezelfde provider (dutchtone) dan weer een nieuwe kunnen afsluiten?

Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

Verwijderd

Wat is de oorzaak dat je toestel defect is geraakt? Zit er geen garantie op?

Verwijderd

Dat kan uiteraard. Maar misschien kan je zelfs contractverlenging afsluiten (dus met nummer behoud en toch korting). Maar of dat in jouw geval ook mogelijk is zou je bij DutchTone na moeten vragen.

Verwijderd

ik zou gewoon zo'n telecomshop of dutchtonewinkel binnenlopen en het daar vragen.
op zich is het vrij logisch dat je gewoon bij dutchtone een nieuwe kunt aflsuiten

• Frank Reiber
garantie is net verlopen dus nu repareren kost veel geld :( en het is al de 2e keer dat ie stuk is! Zelfde probleem waarschijnlijk het heeft ie met opladen te maken :/

Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God

• Frank Reiber
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:15:
Dat kan uiteraard. Maar misschien kan je zelfs contractverlenging afsluiten (dus met nummer behoud en toch korting). Maar of dat in jouw geval ook mogelijk is zou je bij DutchTone na moeten vragen.
maar het is dan de vraag of ik dan een nieuw toestel erbij krijg, want daar gaat het me eigenlijk een beetje om!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Vergeet niet dat je dan ook opnieuw aansluitkosten moet betalen he :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Bij contractverlenging krijg je gewoon een nieuw toestel met korting ja. Even veel korting als op een nieuw abo als het goed is.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wat voor soort abo heb/had je (na wijziging) :?

meestal zijn de aanbiedingen via verlenging bij de goedkopere abonnementen (Allin €15 / €20) veel minder dan de korting die je haalt bij het nieuw afsluiten van een van deze abonnementen bij een (online) shop.

Heb je een duurder abonnement (tot Allin €60) dan kan er met een éénjarige verlenging vaak al weer een leuke korting op een nieuwe phone worden uitgesleept, met behoud van nummer uiteraard en geen aansluitkosten...

• Frank Reiber
Ik heb na de wijziging nu een €30 allin abonnement, kzal er bij de telecom winkel hier in het winkelcentrum naar vragen

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 13:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

FrankR schreef op 05 november 2002 @ 23:42:
Ik heb na de wijziging nu een €30 allin abonnement, kzal er bij de telecom winkel hier in het winkelcentrum naar vragen
Hoelang geleden hebben ze je abo gewijzigd?

En wat hebben ze percies gewijzigd?

- Van een allin 360 naar een allin 30, of
- Het standaard basis tarief opgesplitst in (vast en D* 06) en (06 andere prov.) :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1