Proud member of Los Alcoholicos
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
Verwijderd
Verwijderd
op zich is het vrij logisch dat je gewoon bij dutchtone een nieuwe kunt aflsuiten
Real life goes before e-life -- Toppunt van arrogantie: En toen was er licht sprak ik God
maar het is dan de vraag of ik dan een nieuw toestel erbij krijg, want daar gaat het me eigenlijk een beetje om!Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:15:
Dat kan uiteraard. Maar misschien kan je zelfs contractverlenging afsluiten (dus met nummer behoud en toch korting). Maar of dat in jouw geval ook mogelijk is zou je bij DutchTone na moeten vragen.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
meestal zijn de aanbiedingen via verlenging bij de goedkopere abonnementen (Allin €15 / €20) veel minder dan de korting die je haalt bij het nieuw afsluiten van een van deze abonnementen bij een (online) shop.
Heb je een duurder abonnement (tot Allin €60) dan kan er met een éénjarige verlenging vaak al weer een leuke korting op een nieuwe phone worden uitgesleept, met behoud van nummer uiteraard en geen aansluitkosten...
Hoelang geleden hebben ze je abo gewijzigd?FrankR schreef op 05 november 2002 @ 23:42:
Ik heb na de wijziging nu een €30 allin abonnement, kzal er bij de telecom winkel hier in het winkelcentrum naar vragen
En wat hebben ze percies gewijzigd?
- Van een allin 360 naar een allin 30, of
- Het standaard basis tarief opgesplitst in (vast en D* 06) en (06 andere prov.)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"