Oke, ik ben dus de trotste bezitter van een Gigabyte Ga-7vrxp KT333 (rev 2.0).
Nu zit in mijn systeem: 1x maxtor Dx 740 (ofzo) 40 gig (7200 rpm), 1x seagate 20 gig (7200 rpm), 1x cd-romspeler, 1x brander.
Nu heeft mijn Mobo dus 2 IDE kanalen en 2 raidkanalen. mijn config is nu: IDE 1, Maxtor master, Seagate slave --> IDE 2, brander master, cd-romspeler slave.
Nu heb ik dus de rare eigenschap dat ik mij pc zo vol mogelijk wil hebben
en wil dus meer aansluiten. Ik ga niet lopen knoeien en doen met raid enzo, want alles loopt nu perfect en snel zat, kan altijd nog wel. maar wat ik mij nu afvroeg --> kan ik ook een dvd-speler (evt. burner) aansluiten op de 1e of 2e raidpoort ?? Blijft IDE, toch ??
Ik draai XP prof, xp1800 etc etc (zie ook mijn sig).
Want als dat kan heb ik: cd-rom speler, brander, digidoc, lcd en dvd --> helemaal afgeladen vol
Wie wil dat nou niet ???
--> ik ben gek, I know
Nu zit in mijn systeem: 1x maxtor Dx 740 (ofzo) 40 gig (7200 rpm), 1x seagate 20 gig (7200 rpm), 1x cd-romspeler, 1x brander.
Nu heeft mijn Mobo dus 2 IDE kanalen en 2 raidkanalen. mijn config is nu: IDE 1, Maxtor master, Seagate slave --> IDE 2, brander master, cd-romspeler slave.
Nu heb ik dus de rare eigenschap dat ik mij pc zo vol mogelijk wil hebben
Ik draai XP prof, xp1800 etc etc (zie ook mijn sig).
Want als dat kan heb ik: cd-rom speler, brander, digidoc, lcd en dvd --> helemaal afgeladen vol
Wie wil dat nou niet ???