Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Geen idee over de kosten, maar werkt roaming voor GPRS al wel? KPN is op het moment iig nog niet zo ver dat je met een NL-imode-abo in Duitsland of Belgie i-mode kan gebruiken, verwachting is dat dit pas begin volgend jaar kan.
Verwijderd
imode != gprs, werkt wel via zelfde principe maar je hebt aparte infrastructuur voor imode...
niw, vodafone heeft wle gprs in buitenland (12 euro/MB (slik))
kpn is bezig verwacht beging 2003, en van 02 kan ik nix zeggen, maar ben bang dat et daar ietsjes langer gaat duren...
niw, vodafone heeft wle gprs in buitenland (12 euro/MB (slik))
kpn is bezig verwacht beging 2003, en van 02 kan ik nix zeggen, maar ben bang dat et daar ietsjes langer gaat duren...
GPRS roaming van O2 werkt ja (anders zou ik het natuurlijk niet vragen). Vodafone weet ik de kosten van, die zijn binnen een paar seconden te vinden.
Ik wil de kosten van GPRS gebruik in het buitenland (vooral Duitsland) via O2 weten.
Ik wil de kosten van GPRS gebruik in het buitenland (vooral Duitsland) via O2 weten.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Zo te lezen weten ze het zelf ook nog nietIs roaming met GPRS mogelijk?
Antwoord
Met een O2 GPRS abonnement kan al in de volgende landen geroamd worden:
· Groot-Brittannië
· Duitsland
· Ierland
· Isle of Man
Binnenkort wordt het mogelijk om op deze site informatie over andere landen waar GPRS-roaming mogelijk is op te zoeken en de bijbehorende tarieven op te zoeken.
ludo schreef op 05 november 2002 @ 18:52:
[...]
Zo te lezen weten ze het zelf ook nog nietAls je het wilt weten moet je denk ik toch even bellen met de klantenservice. Mailen heeft geen zin, dan krijg je na een maand ofzo een antwoord waar je niks aan hebt
Hmja, dat had ik ook gelezen.. ik meen me wel te herinneren dat het ooit ergens stond. Mailen/faxen heeft inderdaad geen zin. Bellen ook niet, want bij de helpdesk/klantenservice hebben ze vaak nog nooit van GPRS gehoord...
Doe net alsof je een dealer bent en bel met O2 retailhelpdesk B):
0800-2288027
0800-2288027
Pagina: 1