O2 GPRS Roaming tarieven

Pagina: 1
Acties:

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
Ik ben nu een half uur aan het zoeken op die ontzettend onoverzichtelijke *** site van O2, en ik heb nog steeds niet gevonden wat de GPRS roaming kosten zijn. Heeft iemand enig idee wat de kosten per MB zijn voor het verzenden van data over een geroamde GPRS verbinding in Duitsland?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Geen idee over de kosten, maar werkt roaming voor GPRS al wel? KPN is op het moment iig nog niet zo ver dat je met een NL-imode-abo in Duitsland of Belgie i-mode kan gebruiken, verwachting is dat dit pas begin volgend jaar kan.

Verwijderd

imode != gprs, werkt wel via zelfde principe maar je hebt aparte infrastructuur voor imode...

niw, vodafone heeft wle gprs in buitenland (12 euro/MB (slik))

kpn is bezig verwacht beging 2003, en van 02 kan ik nix zeggen, maar ben bang dat et daar ietsjes langer gaat duren...

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
GPRS roaming van O2 werkt ja (anders zou ik het natuurlijk niet vragen). Vodafone weet ik de kosten van, die zijn binnen een paar seconden te vinden.

Ik wil de kosten van GPRS gebruik in het buitenland (vooral Duitsland) via O2 weten.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Is roaming met GPRS mogelijk?

Antwoord

Met een O2 GPRS abonnement kan al in de volgende landen geroamd worden:
· Groot-Brittannië
· Duitsland
· Ierland
· Isle of Man
Binnenkort wordt het mogelijk om op deze site informatie over andere landen waar GPRS-roaming mogelijk is op te zoeken en de bijbehorende tarieven op te zoeken.
Zo te lezen weten ze het zelf ook nog niet :z Als je het wilt weten moet je denk ik toch even bellen met de klantenservice. Mailen heeft geen zin, dan krijg je na een maand ofzo een antwoord waar je niks aan hebt :)

• Burat
  • Niet online

Burat

bos wortels

Topicstarter
ludo schreef op 05 november 2002 @ 18:52:
[...]
Zo te lezen weten ze het zelf ook nog niet :z Als je het wilt weten moet je denk ik toch even bellen met de klantenservice. Mailen heeft geen zin, dan krijg je na een maand ofzo een antwoord waar je niks aan hebt :)

Hmja, dat had ik ook gelezen.. ik meen me wel te herinneren dat het ooit ergens stond. Mailen/faxen heeft inderdaad geen zin. Bellen ook niet, want bij de helpdesk/klantenservice hebben ze vaak nog nooit van GPRS gehoord...

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Doe net alsof je een dealer bent en bel met O2 retailhelpdesk B):

0800-2288027
Pagina: 1