Wie weet hier een goede site voor Nokia 7210 java games?? Ik heb alleen nog maar mobileplaza gevonden maar als je daar bestelt krijg je wel de URL op je mob, maar dan kan je geen toegang krijgen tot de server als je wil downloaden!
Verwijderd
het is MOBIELPLAZA.TK maar owke ik ben nog bezig met het opzoeken van het probleem. heb je al geprobeerd de url te kopieren en te downloaden met je eigen wap instellingen?Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:10:
Wie weet hier een goede site voor Nokia 7210 java games?? Ik heb alleen nog maar mobileplaza gevonden maar als je daar bestelt krijg je wel de URL op je mob, maar dan kan je geen toegang krijgen tot de server als je wil downloaden!
<edit>
Het downloaden van J2ME games gaat via wap push. Deze heb je inmiddels ontvangen.
Een WAP push bericht maakt het mogelijk de spelletjes op te halen via WAP. Daarvoor moet je de juiste WAP instellingen op je mobiel hebben.
Als je de url intypt op bv www.gelon.net zie je ook dat de wap download pagina wordt opgehaald.
Dus in andere woorden? heb je wel goede wap instellingen?
Ja ik heb alle wapinstellingen van de KPN (www.m-info.nl) gehaald (stond alleen van de 6310i maar dat is precies hetzelfde). Later heb ik mijn password van de klantenservice gekregen en kan nu wel gewoon wappen alleen het downloaden lukt dus niet!