Welke Dane-Elec 256MB reep op iBook-600?

Pagina: 1
Acties:

• remier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

remier

Tired of spam?

Topicstarter
Ik wilde wat geheugen bestellen voor mijn iBookje(600Mhz) omdat zoals bekend, een RAM-monster is ;)
Maar nu wilde ik weten op ik er ook een "gewone" SP133 in kan doen ipv de €23,- duurdere apple-reep van Dana-Elec? (De tijdelijke Compaq SODIMM van 64MB die er nu in zit werkt immers ook gewoon goed?!)

Dit waren de specs op shop.tweakers.net
DA-IBOOK-256 Dane-Elec 256 MB SODIMM APPLE € 87,-
SP133-06432 Dane-Elec 256 MB SODIMM PC133 € 65,-

Iemand hier ervaring mee?

Heah what?!?? O, signature??

• remier

remier

Tired of spam?

Topicstarter
Echt niemand :?

Verwijderd

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) Niet kicken binnen 24h...

Abbadon in "Technische PMG FAQ: Geheugen" Staat hier misschien iets interessants op? Heb je al gezocht op google? M.a.w. wat heb je zelf al gedaan om erachter te komen, wellicht dat je dan sneller geholpen wordt...

Overigens, ik weet het ook niet zeker maar koop die PC133 en probeer het. Doet hij het, mooi. Doet hij het niet, verkoop hem dan en neem die andere...

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Als je ff de moeite neemt om de tweakers geheugenshop te bekijken, haal je dat er zo uit: http://shop.tweakers.net/...elID=151&ModelTypeID=3151

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

mlevd: mja, dat had hij dus al uitgezocht..

riemer: als je echt op de centen zit en de tijdelijke Compaq reepje goed werkt, dan zou ik inderdaad de goedkopere Dane-Elec proberen. Anders kun je nog altijd inruilen en extra euro's erbij neerleggen :)

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
BalusC schreef op 06 november 2002 @ 13:57:
mlevd: mja, dat had hij dus al uitgezocht..
|:( lezen is ook een vak |:(

• remier

remier

Tired of spam?

Topicstarter
Ja, ik had al overal gezocht, maar kwam op weinig zinvols uit, sorry voor het kicken ;)
Bedankt voor de info...

Pagina: 1