DVD kijken op TV via Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:07
Ik heb laatst een DVD-Speler gekocht en een DVD erbij, alles doet het goed enz. Maar nu wil ik via de computer een DVD kijken op mijn TV. Ik kan mijn computer aansluiten op de TV, maar dan...
Als ik hem laat afspelen dan zie ik niks op mijn TV.

Ik heb Windows Xp Pro, Pentium 4 2,0 GHZ, GF 4 TI 4200 128 MB met TV-Out

Wie weet hoe dat moet?

Everything that has a beginning has a end

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
zie tv out faq... gewoon search usen... dicht id :D

De grote tv-out FAQ

• Rommel
  • Laatst online: 13:07
Ik had de search optie al gebruikt maar hij kon niks vinden, THX!!

Ik ga ff kijken.

Iemand uit mijn klas zei dat het ook misschien aan de DVD kon liggen omdat er een beveiliging opstaat, zodat je die DVD niet kan bekijken als je dat via je computer doet.
Iemand daar wat over gehoort?

[ Voor 0% gewijzigd door Rommel op 05-11-2002 17:22 . Reden: Typefout ]

Everything that has a beginning has a end

• ShadowrunR
  • Laatst online: 18-03 22:21
Idd, alles wat je vraaggt staat duidelijker in e FAQ uitgelegd dan wij het zouden kunnen uitleggen :)
En vabn de beveiling; neen dat kan het volgens mij niet zijn. (Heb 'k toch nog niet van gehoord) die beveiliging (macrovision) zit enkel op de grote merkmodellen standalone dvd-players, en zorgt ervoor dat het beeld op niet veel meer trekt als je de dvd naar vhs kopiëert.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In plaats van om hem naar Videoplanken & Beeldkanonnen te moven waar zo'n topic eigenlijk hoort, verwijs ik je door naar de TV-out FAQ. Daar staat vast alle benodigde informatie in. Mocht je er nog niet uitkomen, dan kun je nog altijd een nieuw topic in VB openen met alle relevante info :)

Dit topic is gesloten.