ADSL verkrijgbaar in mijn regio - vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Volgens de postcode check op mxstream.nl is er nu adsl verkrijgbaar in mijn gebied en dus wou ik even vragen hoe het nu staat met adsl: Dus - Hoe is de snelheid ?
- Hoe is de toegangkelijkheid ?

Ik heb nl. ook een netwerk, dus kan ik dan het extra abo nemen en dan in 1 van de computers extra nic bijprikken ?

Verwijderd

Volgens mij is het op alle abbo's toegestaan om netwerken en servers te draaien, ook bij Cistron overigens, want je krijgt je eigen bandreedte, die je niet met de hele wijk hoeft te delen, en dan haal je dus niet de snelheid van anderen omlaag.

• ubermaestro
Ja het extra abo heeft 4 ip's, dus dat lukt wel, maar welke provider heeft de beste ervaringen?

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik zou als ik jou was Demon internet nemen (ik neem aan dat je Mxstream van KPN hebt), alleen die beginnen pas over een maand ofzo. Ik zou dan voor XS4All kiezen. Zeker nooit Planet Internet, die zuigen af en toe zeer hevig.

Byteripper.

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

ik ben ook van plan KPN te nemen... minimaal abo enzo... Iemansd ervaringen? (ik hoor dat er nogal vaak storing is, maar dat ze dan ook met financiele tegemoetkomingen op reageren...)

Sjongejonge

Verwijderd

Als we het over beste provider hebben: Cistron.

8 MBit down, 2 up :P :)
Da's dus wel als je dicht bij een cistron aansluiting woont ofzo, staat in de kleine lettertjes..

• ubermaestro
Ik denk dat ik Euronet neem omdat ik dan misschien wel mijn email adres kan behouden

Verwijderd

XS4ALL (als je Mxstream gebruikt dus..)

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:59

Asphyxion

I am, therefor I think

2 up? Was het maar waar.... Je bedoelt 1 up... En ik kan het weten... :D
Pagina: 1