Ik weet ik ben een N00b op het gebied van website's maken, maar ik ben toch van plan om een site gaan maken, wetten jullie een programma waar ik makkelijk contents e.d. mee kan maken ik heb al gezocht naar zoiets als bijvoorbeeld Web To Date( 149euro) maar kon niets vinden over freeware programma's o.i.d Hopelijk kunnen jullie helpen!
freeware? notepad, en www.w3schools.com . leer jezelf HTML, doe je je het grootste plezier mee.
niet freeware : dreamweaver, allaire homesite.
"contents" zijn trouwens geen dingen, maar het duidt gewoon op de 'inhoud' van de site - tekst.
niet freeware : dreamweaver, allaire homesite.
"contents" zijn trouwens geen dingen, maar het duidt gewoon op de 'inhoud' van de site - tekst.
teveel zooi, te weinig tijd
www.tucows.com of zoek eens op www.startpagina.nl
Kijk ook eens op je eigen compu of Frontpage erop zit. Eenvoudig progje --> je kunt ook natuurlijk HTML leren. Succes
Kijk ook eens op je eigen compu of Frontpage erop zit. Eenvoudig progje --> je kunt ook natuurlijk HTML leren. Succes
What's a cube to you?
[google=free html editor]
succes
succes
Wat dacht je van zelf wat in elkaar zetten dmv HTML?
Of anders WYSIWIG editors als Dreamweaver of Pagemill of iets in die geest.
www.beginnersweb.nl
html.pagina.nl
www.w3schools.com
Of anders WYSIWIG editors als Dreamweaver of Pagemill of iets in die geest.
www.beginnersweb.nl
html.pagina.nl
www.w3schools.com
Begin eens met wat basis HTML en notepad.. dan kom je er zelf achter dat een beetje syntax- highlighting (alle code andere kleurtjes) een stuk makkelijker werkt en zul je op zoek gaan naar een betere editor.
Mogelijk meot je eens uitkijken naar een pakket als Dreamweaver, daar is alles ook grafisch mee in te kwakken
Mogelijk meot je eens uitkijken naar een pakket als Dreamweaver, daar is alles ook grafisch mee in te kwakken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()