Ik net nieuwe gold plated kabel gekocht en deze gebruikt om mijn pc, videorecorder en tv met elkaar te verbinden. Ik gebruikt daarbij losse gold plated scarts (audio l/r, svhs en composite. Op deze scart zit ook een knopje IN/OUT. De scart van de tv staat op IN, de scart op de videorecorder staat op OUT. Alles zit als volgt aangesloten
- Audio: Line Out viderecorder naar Line In PC
- Audio en Video: Scart videorecorder naar scart tv
- Video: TV-out pc naar scart tv
- Video: TV-in pc naar scart videorecorder
En natuurlijk zit de CAI op de standaard manier aangesloten, muur-videorecorder-tv.
Ik gebruik als videokaart een Leadtek Ti4400 ViVo en als geluidskaart een SB Audigy Player.
Nou heb ik het volgende probleem. Ik kan tv kijken via de tv zelf en via de tuner van de videorecorder op mijn pc, het 0-kanaal van de tv en de externe ingang (scart) van de tv. Als ik alle beelden ga vergelijken, dan geeft alles mooi en helder beeld, behalve op de externe ingang van de tv, daarvan is het beeld roder en donkerder dan de rest.
Ik heb je kabels al meerdere malen verwisseld en sommige zelfs al 2 keer omgerolen.
Wat kan het probleem zijn en wat kan ik er aan doen.
- Audio: Line Out viderecorder naar Line In PC
- Audio en Video: Scart videorecorder naar scart tv
- Video: TV-out pc naar scart tv
- Video: TV-in pc naar scart videorecorder
En natuurlijk zit de CAI op de standaard manier aangesloten, muur-videorecorder-tv.
Ik gebruik als videokaart een Leadtek Ti4400 ViVo en als geluidskaart een SB Audigy Player.
Nou heb ik het volgende probleem. Ik kan tv kijken via de tv zelf en via de tuner van de videorecorder op mijn pc, het 0-kanaal van de tv en de externe ingang (scart) van de tv. Als ik alle beelden ga vergelijken, dan geeft alles mooi en helder beeld, behalve op de externe ingang van de tv, daarvan is het beeld roder en donkerder dan de rest.
Ik heb je kabels al meerdere malen verwisseld en sommige zelfs al 2 keer omgerolen.
Wat kan het probleem zijn en wat kan ik er aan doen.