Zoals de titel al zegt: Is het nu nog handig om een ps-one te kopen? Of is het beter om door te sparen voor een ps2??? Zelf vond ik een ps-one beter vanwege de grootte en het schermpje,(jah de ps2 heeft ook een schermpje maar die is iets van 700Euro (iets te gek)) De ps-one kan je dus meenemen in de auto ofzo en dat lijkt mij wel handig.
Wat voor eisen stel je aan de games? Spellen van de PS-one zijn overigens ook soms nog iets goedkoper. De PS-2 kun je wel meenemen in je auto, moet je wel een portable teeveetje erbij nemen
What's a cube to you?
Volgens mij zit da lcdschermke daar ni default bij ze? Met lcd kost het meer als ps2?
Correct me if i'm wrong.
Correct me if i'm wrong.
Verwijderd
ja kan beter doorsparen voor een ps2, is veeeeeeeel en veeeel cooler dan een ps-one.
grafisch zijn de spellen van de ps2 zo veel beter, dat ik het wel waard zou vinden om door te sparen voor een ps2
grafisch zijn de spellen van de ps2 zo veel beter, dat ik het wel waard zou vinden om door te sparen voor een ps2
Als het je om het speelplezier gaat en niet om de graphics dan kan je zeker nog een PS One halen. En de PS One is inderdaad kleiner en wat ook leuk is: een stuk goedkoper.
De PS2 moet je alleen nemen als je er veel mee gaat spelen en je wilt het nieuwste en het mooiste.
De PS2 moet je alleen nemen als je er veel mee gaat spelen en je wilt het nieuwste en het mooiste.
The devil is in the details.
idd dat ding kost ook nog wat...interp schreef op 05 november 2002 @ 16:52:
Volgens mij zit da lcdschermke daar ni default bij ze? Met lcd kost het meer als ps2?
Correct me if i'm wrong.
Voor hetzelfde geld als een psone (met scherm) heb je een xbox ofzo of een ps2.
En als je daar niet van houd, tjah koop dan 1 of andere gameboy voor in de auto.
Maar wat betreft je keuze, ik zou ook graag een playstation 1 willen, die spellen die je er op kunt spelen zijn er genoeg en er zitten echt geweldige tussen (ff9, gt, mgs enz) dat ik echt geen ps2 zou willen hebben.
Ok ok , toch liever een ps2, maar qua geld zou ik zelf een psone kopen ipv een ps2 (maar dan zonder scherm!)
Je kunt op een PS2 ook gewoon PSX spellen afspelen, dus als je een PS2 kunt betalen, dan is er geen reden om nog een PSX te kopen.
Alsek mijn oude psx games op men ps2 run, like tombraider, dan zijn die beelden nimeer te spelen, alles vierkant, slechte besturing enzo..
Zou dan toch voor ps2 gaan imho.
Zou dan toch voor ps2 gaan imho.
Moet zeggen dat die psone zo slecht niet is, GT2 Tekken MGS etc. zijn erg veel klassiekers voor te koop en veel goedkoper dan voor de PS 2, lekker voor de ps one gaan.
Ik heb toevallig nog wel wat filmpjes + screenshots online staan, dus dan weet je in ieder geval wat je van die grapics kan verwachten (van een vorig topic wat hier over ging
)
Screenshots:
http://members.lycos.nl/datafeest/PS/
Filmpjes:
http://members.lycos.nl/datafeest/rr.avi
http://members.lycos.nl/datafeest/tombraider.avi
Verder heb ik er weinig aan toe te voegen dan wat is gezecht boven me. Maar het lijkt me wel slim om te kijken of die spellen nog goed zijn te verkrijgen, aangezien het nu toch wel verouderd is.
Screenshots:
http://members.lycos.nl/datafeest/PS/
Filmpjes:
http://members.lycos.nl/datafeest/rr.avi
http://members.lycos.nl/datafeest/tombraider.avi
Verder heb ik er weinig aan toe te voegen dan wat is gezecht boven me. Maar het lijkt me wel slim om te kijken of die spellen nog goed zijn te verkrijgen, aangezien het nu toch wel verouderd is.
🌞🍃
ik heb hier nog wel een psx liggen met alles erop en eraan, met 75 spellen , mischien is iemand interested?
Ik ga denk ik toch voor een ps-one. Die koop ik omgebouwd hier bij de psxshop. Dan koop ik er later een schermpje bij. Zelf lijkt gran turismo 2 mij het leukste spel maar er zijn aardig wat goeie titels bij de psx volgens mij.
als je goedkoop een nextgen console wilt + lcd dan zou ik voor de gc gaan
console : goedkoop
lcd : 80 euro + carkit
console : goedkoop
lcd : 80 euro + carkit
Final Fantasy series (al genoemd), Parasite Eve is erg leuk, Xenogears, Gran Turismo, Ridge Racer series, Ace Combat, Castlevania SOTN, Chrono Trigger, Megaman series, Spyro the Dragon series, Metal Gear solid, Resident Evil series enz. er is vast wel ergens een topic over en check anders psx.ign.com
Het hangt een beetje van je speelstijl af
Het hangt een beetje van je speelstijl af
Een gamecube is jammer. Ik wil hem graag ombouwen om backups te spelen
Maarrr bij de gamecube zijn de kleine cdtjes niet echt handig vind ik.
Metal Gear SolidVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 18:17:
Wat zijn echte toppers op psx? (behalve de final fantasy serie want dat vind ik weer niets aan)
En vroeger veel Need for speed Hot Pursuit gespeeld op PSX.
BTW ik zou doorsparen voor PS2
Verwijderd
Ik zou gaan voor de PS2 sowieso betere kwaliteit spellen. En je oude spellen zijn ook te spelen.
Dus spaarse...;)
Dus spaarse...;)
ik wil altijd nog eens zo'n Nintendo 8bit met mario
Verwijderd
Dat lcd scherm op de psone is zo ontiegelijk klein. Je hebt echt meer aan een gameboy advanced. Dus koop die PS2 want daar worden alle games nu voor gemaakt. Je kunt dus mooi uitkijken naar wat square, namco etc. voor je gaat uitbrengen.
als je nu een psone haalt, zorg dan dat ie gechiped is. anders is het gewoon zonde van het geld.
misschien ben ik gewoon verwend, maar ik vind die psx graphics echt niet meer om aan te zien. spaar door voor een ps2 zou'k zeggen.
misschien ben ik gewoon verwend, maar ik vind die psx graphics echt niet meer om aan te zien. spaar door voor een ps2 zou'k zeggen.
Ik ben eigenlijk aan het twijfelen tussen de psx en ps2. Maar bij de ps2 is dat schermpje zo duur en om een portable t.v. te kopen lijkt me ook niks maar hier komen wel meer spellen uit. Bij de psx zijn al heel veel spellen uitgekomen waar ik denk ik nog veel plezier aan heb de ps-one heeft zo'n schermpje en die is niet zo duur als de ps2..... Kan ik niet een poll maken waar jullie kunnen stemmen wat jullie zouden doen en dat ik dan nog eens goed erover nadenk?
Pagina: 1