Ook ik ben begonnen met het maken van een clear case. Omdat ik niet zoveel euro's te besteden heb, is de kast opgebouwd van een plexiglas plaat van 4mm die gekocht is bij de boerenbond.
Voor een complete foto-repotage van hoe ik de kast heb gemaakt, klik hier (modem onvriendelijk)

Het resultaat in daglicht

het resultaat in het donker - errug geslaagd al zeg ik het zelf

De voorkant. de frontjes van de cdrom-spelers FDD heb ik nog overgehouden van mijn vorige mod. ik vond het niet nodig om de frontjes te vervangen door BV Lian-li frontjes

De baybus om het zo maar ff te noemen. Ik heb een slang gestopt om de bekabeling weg te werken, want anders zag het er niet uit...

Baybus van de andere kant

hier de totale electronica om de CCFLs en de fans te bedienen (alles weggewerkt achter het moederbord)
edit: d case is nog niet helemaal klaar....
PIXXA EN SPACEY_; WAAR BLIJVEN M'N LED'S??!!!!?!?!
Comments please!!!
Voor een complete foto-repotage van hoe ik de kast heb gemaakt, klik hier (modem onvriendelijk)

Het resultaat in daglicht

het resultaat in het donker - errug geslaagd al zeg ik het zelf

De voorkant. de frontjes van de cdrom-spelers FDD heb ik nog overgehouden van mijn vorige mod. ik vond het niet nodig om de frontjes te vervangen door BV Lian-li frontjes

De baybus om het zo maar ff te noemen. Ik heb een slang gestopt om de bekabeling weg te werken, want anders zag het er niet uit...

Baybus van de andere kant

hier de totale electronica om de CCFLs en de fans te bedienen (alles weggewerkt achter het moederbord)
edit: d case is nog niet helemaal klaar....
PIXXA EN SPACEY_; WAAR BLIJVEN M'N LED'S??!!!!?!?!
Comments please!!!