Toon posts:

Spire cpu-koeling

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier mensen die een spire cpu-koeler hebben?Zo ja, wat ervaringen AJB?Ik was al een tijdje op zoek naar een high-end cooler voor m'n AMD Athlon 1200 en heb een spire cooler gekocht op aanraden van een medewerker van een computerwinkel hij kost me 20 euro en is volledig uit alluminium vervaardigd. Graag snel wat reply's aangezien ik hem tot 5 uur kan afzeggen en ik krijg hem morgen binnen...alvast bedankt

Verwijderd

Spire is niet bepaald high-end. Middenklasse zeg maar. 20 euro voor een spire koeler is nogal veel volgens mij. Voor zover ik weet hebben ze niet echt een bepaald model wat wel echt high-end is.

Verwijderd

Topicstarter
Maar hij is wel helemaal uit aluminium gemaakt is dat goed of niet....ik heb me laten vertellen dat de cooler een AMD XP2800 met gemak haalt dusss

Verwijderd

Tsja, zo lang je geen type nummer hebt kan ik je niet verder helpen ;)

Verwijderd

ik heb een copperking II op mijn 1800 gehad. deed ie goed. Tja, alluminium, ligt er maar net aan hoe groot ie is. Maar als de maker zegt dat ie dat aankan mag je aannemen dat dat klopt.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb ook spire en koelt wel goed maar ik zal wat meer uitgeven en een betere halen :)

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02
Spire is meer zo wat van standaard koeler.... high end koeler is ook ietsje duurder :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik had een spire koeler van koper op een 1200 amd :) was 15 gulden op de beurs toen ;)
koelde goed kwam niet hoger dan 48 graden en was lekker stil :)
maarja welke is dat van jouw :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:02

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Kocht ze voor 7 euro.. dan hebbik het over die Whisperrock III oid.
Die doet het prima. Maar dan ben je wel 13 euro duurder uit.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
http://www.dansdata.com/coolercomp.htm Hier staan er een paar maar bv die Bigrock Whisperrock 2/3 ofzo schijnen wel erg goed te zijn voor hun prijs.

/edit :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info...ik laat hem gwoon komen en ik zie wel...als hij niet goed is krijg ik me geld terug...

Verwijderd

Ik heb een spire wishperrock 2..... lekker goedkoop en nog super koel presaties ook! Met de temperaturen van tegenwoordig (buiten) en lekker koele kamer haal ik wel 35/36 graden idle en 40 stessed.. en dan mag dit zogenaamd geen high-end koeler zijn! LB!!!!! Zijn veel mensen die zeggen dat z'n een super-high-end koelertje hebben en die temps van ze zuigen nog! :)

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier een Spire aanwezig op CPU (duron 700). Is redelijk stil, koelt redelijk en had toendertijd een redelijke prijs :)
Ik denk dat wanneer ik upgrade naar Athlon XP ik een Whisperrock II/III/IV/whatever eropgooi.

Verwijderd

Ik zou als ik jou was geen spire erin zetten. Neem maar een Thermaltake ofzo iku heb een vulcano 7+ en deze koelt erug goed.

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 17:54:
Ik heb een spire wishperrock 2..... lekker goedkoop en nog super koel presaties ook! Met de temperaturen van tegenwoordig (buiten) en lekker koele kamer haal ik wel 35/36 graden idle en 40 stessed.. en dan mag dit zogenaamd geen high-end koeler zijn! LB!!!!! Zijn veel mensen die zeggen dat z'n een super-high-end koelertje hebben en die temps van ze zuigen nog! :)
Inderdaad, ik heb ook een Spire Whisperrock II (op mijn XP 2000+) en hij is heerlijk stil en goed koel; met kast open min. temp. van 22 graden (CPU core!) en max. temp. van 42 graden.
Hij is lekker goedkoop en dus erg fijn!
(met kast dicht heb ik nog geen getallen, ben even wat Papst aan het inbouwen)

Verwijderd

ik heb een spire ook die alu versie op mijn tbird 1400 zitten en ik heb hem op een keurige temp max 50. met maar 1 case fan.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Zoek in forum, Frontpage, google etc.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.