Toon posts:

gta3 begin spel volledige systeem reset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb een probleepje met gta3Op het moment dat ik het spel wil beginnen met spelen reset mijn hele pc. Dit sinds ik net een nieuwere betere videokaart heb gekocht.

spes:

amd athlon 1300
512 sdram geheugen
geforce 4 440 62 mb geheugen

Iemand dit pobleem eerder gehad??? Of iemand een oplossing ervoor??

alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
Welke Windows heb je? En aangezien je een nieuwe videokaart hebt is het ook slim om ook eens nieuwe drivers te proberen :)
En heb je reboot on crash uitstaan?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik gebruik windows XP met SP1 en ik heb de drivers die er bij werden geleverd geinstalleerd.

en wat is reboot on crash waar kun je dat aan/uit zetten???

grtz

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:42
De drivers die erbij zijn geleverd zijn denk ik al verouderd. Download de nieuwste drivers eens :)
(Dat hoi en grtz mag je trouwens achterwege laten ;))

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Download en instaleer de nieuwste drivers video drivers eers, de nieuwste drivers zijn hier te vinden (wel eerst de oude drivers uninstallen ;))

Dat XP steeds herstard bij een foutmelding kun je uit zetten, ga naar
• configuratiescherm
• Systeem
• Geavanceerd
• onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen op instellingen drukken
• onder systeem fouten, "de computer automatisch opnieuw opstarten uit vinken

Dit zorgt er voor dat je systeem in iedergeval nietr opnieuw opstart tijdens een fout melding...

Ik veronderstel dat het om de grafische kaar geForce MX440 gaat... :?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je eigenlijk de legale versie van GTA3 of een kopietje?
Met de kopie ism een verkeerde crack vliegt GTA3 eruit, misschien dat bij jouw dan gewoon je hele systeem reset.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb het ook met de legale versie geprobeert. En heb ook de illigale versie gehad voordat ik een nieuwe videokaarrt heb gekocht toen deed hij het ook gewoon.

Heb nu even de legale versie van de bieb geleend:D
ga het morgen proberen nieuwe drivers als niet werkt ik kom weer terug:D

Verwijderd

tis denk ik erg makkelijk op te lossen, je uninstallt gta3, daarna instaleer je de hele handel weer en dan denk ik dat die het weer doet, het klinkt misschien stom maar dat is het niet, want.........

gta3 converteerd de graphics naar je videokaart wanneer je het spel voor het eerst start, het zou dus kunnen dat het optimaal geconverteerd is naar je oude kaart en niet naar je nieuwe waardoor je vastlopers krijgt.

laat me even weten of dit het probleem heeft opgelost.

suc6
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:36:
....
spes:

amd athlon 1300
512 sdram geheugen
geforce 4 440 62 mb geheugen
....
ps. ik hoop dat je geen 62 maar 64 mb hebt op je geforce mx440, anders is er toch iets mis >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het vanavond proberen

en idd 64 mb

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb alles geprobeert wat jullie zeiden maar dit lost nog niks op. Waar kan het nog aan liggen. Is het mogellijk om al die intro's uit te zetten zodat hij die niet hoeft te laden?

msn: inthahousss@hotmail.com

Verwijderd

doe ff een windows update en zorg dat je overal de laatste release (niet beta/test) drivers van hebt.

ik denk dat je eventueel op de forum's van gta3.com of gta3.net kan kijken omdat er daar meer mensen zijn met dit probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ben ik weer!!!

Ik heb een nieuwe videokaart geforce 4 440 64mb

Op het moment dat ik nieuwe spellen zoals: fifa2003, ut 2003 of gta 3 wil spelen
Krijg ik op het moment dat het spel zelf echt start.

DUs bij fifa op het moment dat de spelers het veld op lopen een blauw scherm met:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

en dan moet ik contact opnemen met systeembeheerder etc.

ik kan dan niks meer moet systeem resetten. Heb al de nieuwste drivers gedownload maar dit hielp niks

verdere specs:

amd athlon 1300 MHz
512 mb ram

Iemand dit probleem eerdergehad of iemand een oplossing?

Verwijderd

ik kreeg deze foutmelding ook eerst, maar bij mij hielp het installeren van nieuwste videokaartdrivers. Misschien nog eens proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb net precies de nieuwste drivers gedownload en geinstalleerd hielp geen FUCK

kut man wat baal ik hier van ik kan er niks over vinden dus weet het nie tmeer systeem maar uit het raam gooien???

Verwijderd

misschien heb je wat aan dit:
[rml][ WinXP] blue screen, blue screen, blue screen[/rml]
topic, anders moet je zelf ff searchen, er staan er zat met die foutmelding
Pagina: 1