Verwijderd

Topicstarter
Gepost namens een vriend van me die momenteel zelf niet op GoT kan komen:

Ik heb op het moment een Nokia 9210. Iemand wilt zijn 7650 ruilen tegen mijn 9210. Ik twijfel of ik het zal doen of niet. Wat denken jullie? Graag wel argumentatie :)

Specs:

http://www.nokia.com/phones/7650/index.html
http://www.nokia.com/phones/9210/index.html

Ik twijfel namelijk echt of ik het moet doen of niet, de 7650 is namelijk wel kleiner, ondersteunt MMS en ondersteunt ook GPRS.

De 9210 kan daarentegen meer opslaan en heeft meer functies (zoals handsfree bellen).

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Als ik een telefoon zou kopen en moest kiezen tussen die 2,...had ik een 7650 gekocht,...
Maar als ik al een 9210 had,...had ik um niet geruild,..... ben ik nu vaag? ja :P

Maar vergelijk gewoon de voor en nadelen enzo,....
Tis voor iedereen ook weer anders,.....

Maar je hebt wel weer es iets nieuws als je ruilt,...das ook altijd wel leuk,....

Ik breng je alleen maar in verwarring :)

Verwijderd

De Nokia 7650 heeft een functie om handsfree te bellen.
Sterker nog, er zit zelfs een apart knopje voor op de zijkant van het toestel.
En een sensor die automatisch de handsfree uitschakelt als je de telefoon tegen je oor houdt.

Verwijderd

Koop de Sharp GX10 in alle opzichten beter dan de 7650!

Verwijderd

Lees eerst wat de Topicstarter bedoelt.

Hij heeft het hier niet over een nieuw toestel kopen, maar over de mogelijkheid om te kunnen ruilen.

Verwijderd

ik zou de 9210 houden, is ook tegelijkertijd een handig wapen (knots of soort boks/gooi voorwerp) voor als je jezelf toevallig moet verdedigen tegen iemand die hem wil jatten omdat het een telefoon is met zo veel functies :9 :P

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

7650 Kan ook handsfree bellen. :)

Volvotips.com

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de 7650 handfree kan bellen zou ikzelf al voor de 7650 kiezen. De eventuele extra functies van de 9210 vind ik ook terug op een laptop.

Maar hij doet het niet, de persoon met wie hij het toestel zou ruilen heeft geen kassabon (medeplichtigheid aan eventuele heling is niet bepaald gewenst).
Pagina: 1