Toon posts:

motorola v66 vibra functie & beltoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb sinds vandaag de v66. Enne... ik heb dus een probleem, ik krijg de beltoon en vibra functie niet tegelijkertijd aan.

Ik heb hem ingesteld als volgt: instellingen, beltoon/vibracall,melding -> vibr & beltoon

instellingen, beltoon/vibracall,detail vibr&beltoon -> beltoon volume 7, gesprekken 'bombs away'

Met de volume knoppen aan de zijkant van het toestel heb ik het volume op 7 gezet en in het display is het logo te zien van vibracall en beltoon.

Heeft iemand een id hoezo ik nu alleen de vibrafunctie krijg? (De luidspreker is niet kaduuk want als ik hem op 'harde bel' zet doet hij het wel maar zonder vibra :( )

Ik wil even benadrukken dat ik geen behoefte heb aan opmerkingen over de slechten punten van deze telefoon. Ik heb hem, punt uit...

Hartelijk dank voor de reacties, want ik moet zeggen, ik heb wel eens een beter menu gezien :?

-----
ohwjah, hoe kan ik instellen dat ik de telefoon niet wil opnemen als ik hem open klik? Of is dat niet te doen??

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2002 16:36 . Reden: 'ohwjah' ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik heb ondertussen door lopen zoeken, voor het laatste heb ik de oplossing gevonden.

De handleiding op http://direct.motorola.com/manuals/7738_7898_nl.pdf is een stuk beter dan de gene die ik erbij heb gekregen. Er is nl. een boomstructuur te zien van het menu!

instellingen,tijdens gesprek(ja snap het ook niet...), antwoord opties die moet je aanpassen...

Als er iemand me met het bovenste probleem kan helpen, graag....

------
ohw, dit zal ik wel 'weer' fout doen meneer de mod maar ik was me van geen kwaad bewust. Ik had idd moeten editten, zoals nu... srry...

--
en zit er bij andere ook wat speling tussen de deksel en de telefoon? als hij dicht is kan die wat bewegen...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2002 16:57 . Reden: srry ]

Verwijderd

Topicstarter
"can i kick it?"

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
No you can't :(

Verwijderd

Topicstarter
ohw, sorry... :)

Verwijderd

Topicstarter
Hardstikke meesterlijk, maar ik zit met de shit. Vind het jammer dat niemand (inhoudelijk) reageert. Heb het gevoel dat zowat niemand ooit in internet & telefonie kijkt... :'(

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:13
Ik heb de v66 (zeer goeie telefoon (vroeger)) ook nog ergens liggen, heb hem een half jaar fanatiek gebruikt. Maar volgens mij kan dat wat jij wil niet.

Verwijderd

Topicstarter
okio schreef op 05 november 2002 @ 20:56:
Ik heb de v66 (zeer goeie telefoon (vroeger)) ook nog ergens liggen, heb hem een half jaar fanatiek gebruikt. Maar volgens mij kan dat wat jij wil niet.
Als er een mogelijkheid is, die heet "beltoon en vibracall" lijkt het mij mogelijk dat je, door die functie te selecteren, gebruik kan maken van zowel de vibra functie als de beltoon functie...

Trouwens, het resetten naar fabrieksinstellingen werkt ook niet :(

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:27

evol

hello world

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 20:59:
[...]

Als er een mogelijkheid is, die heet "beltoon en vibracall" lijkt het mij mogelijk dat je, door die functie te selecteren, gebruik kan maken van zowel de vibra functie als de beltoon functie...

Trouwens, het resetten naar fabrieksinstellingen werkt ook niet :(
Bij mijn T720 (ook motorola) is het zo dat als ik hem op vibra&beltoon zet, dat ie dan eerst vibreert en later pas de melodie erbij gaat doen...dus eerst alleen tril en daarna ook beltoon...
Doet ie het helemaal niet bij jou? Ook als je er naar belt en volledig uit laat gaan? Dat de beltoon dus later erbij komt....

Move along people. Nothing to see here.

Verwijderd

Topicstarter
out schreef op 05 november 2002 @ 21:48:
[...]

Bij mijn T720 (ook motorola) is het zo dat als ik hem op vibra&beltoon zet, dat ie dan eerst vibreert en later pas de melodie erbij gaat doen...dus eerst alleen tril en daarna ook beltoon...
Doet ie het helemaal niet bij jou? Ook als je er naar belt en volledig uit laat gaan? Dat de beltoon dus later erbij komt....
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

ik heb geen geduld, maar idd, hij doet het!
yoepie de poepie!!!

onwijs bedankt!
Pagina: 1