Ik zoek een laptop steun voor op de passagiers stoel in de auto. Het moet zo iets zijn als http://www.happysales.nl/slide.htm maar die 150 euro vind ik wat veel. Weten jullie misschien een goedkopere oplossing?
Ja, weet ik: zelf maken van wat plaatstaal
Kan me niet voorstellen dat je die dingen elders veel goedkoper kunt krijgen...maar je zou het niettemin kunnen proberen. Overigens denk ik dat je als je zelf wilt maken es ff naar IKEA moet gaan. Was daar afgelopen weekend, en ze hadden televisiesteunen (voor aan de muur). Kostte geloof ik iets van 10 euro. De basis heb je dan al, moet je alleen nog ff zien dat je de bevestigingsbeugel ff mod.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik weet niet of dat echt een optie is om zelf wat te maken, ben niet zo heel handig. Maar ik zal eens kijken want 150 euro is een boel geld.
dat is wel een slim idee. gewoon stuk uit de arm wegzagen, paar gaten weer in de armen + wat stripjes staal om de armen weer te koppelen. daarna met 2 stroken klitteband de laptop mounten ofzo..
alleen heb ik nog een extra eis; de arm moet wel zonder teveel geikel ook weer van t dashboad/stoel wegkunnen
alleen heb ik nog een extra eis; de arm moet wel zonder teveel geikel ook weer van t dashboad/stoel wegkunnen