Toon posts:

[Aopen 52 x] Tik uit cd-rom speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn computer opstart of opnieuw opstart dan hoor ik een tikje uit de cd-rom speler komen. Ik zie eerst een scherm waar linksboven mijn videokaart staat en daarna hoor ik dat tikje.

Ik heb een Aopen 52x cd-rom speler , op mijn andere computer met een LG 52 x cd-rom heb ik daar geen last van...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hmja, hij werkt verder prima? Dan is het schijnbaar niks om je druk om te maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij werkt verder prima :)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Helaas is het een aopen, dus zal hij niet meer zo lang prima werken ;).

Maar goed, het tikje is idd niks om je druk over te maken. Pas als er ronddraaiende en uitelkaar knallende cd's langs je hoofd beginnen te vliegen heb je een goede reden om je zorgen te maken :P.

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03 15:24
wwillem schreef op 05 november 2002 @ 18:01:
[...]

Helaas is het een aopen, dus zal hij niet meer zo lang prima werken ;).

Maar goed, het tikje is idd niks om je druk over te maken. Pas als er ronddraaiende en uitelkaar knallende cd's langs je hoofd beginnen te vliegen heb je een goede reden om je zorgen te maken :P.
A-Open++
Ik snap niet dat als 1 iemand er problemen mee heeft, dat gelijk iedereen de wijsheid heeft om te zeggen dat het een brak merk is. A-Open is zover ik het weet de Plextor onder CD-ROM drives! B)

Spijtig |:(

• dr snuggles
  • Niet online
Red Nalie schreef op 05 november 2002 @ 18:05:
[...]

A-Open++
Ik snap niet dat als 1 iemand er problemen mee heeft, dat gelijk iedereen de wijsheid heeft om te zeggen dat het een brak merk is. A-Open is zover ik het weet de Plextor onder CD-ROM drives! B)

Het was maar een geintje hoor. Beetje humor moet toch kunnen. Elke fabrikant heeft wat mislukte exemplaren /ontwerpen er tussen zitten. Btw, zo slecht is plextor toch niet 7(8)7.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 22:32

flexje

got-father

hummz , ik hoor met mn LG 52x cdrom ook tikjes (2 tikjes) precies op hetzelfde punt wanneer jij em ook hoort ... weird

btw , ik heb wel problemen met mn cdrom , soms leest ie em wel en soms niet , en soms leest ie te traag (veelste traag)

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff goed geluisterd naar mijn LG 52 x cd-rom en ik hoor nu ook een tikje tijdens het opstarten. Tja als ze alle 2 dat doen zal het wel normaal wezen :/

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-03 17:29
Aopen de plextor onder de cd-roms? Heb al bij verschillende Aopen-drives meegemaakt dat er na een grote kopier-opdracht kringen in de cd waren gekomen en en ook al een paar waar spontaan de onderdelen via de lade naar buiten kwamen...

Uiteraard kan er een productiefoutje tussenzitten, maar wel heel toevallig dat ik die dan altijd heb :)

• Wouter
  • Niet online
Red Nalie schreef op 05 november 2002 @ 18:05:
[...]

A-Open++

En ik maar denken dat Plextor de Plextor onder de CD-rom drives was :X
Pagina: 1