Toon posts:

[Maxtor] De schurende schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor s'ochtends ,vroeg soms rare zachte tikjes uit me PC komen.
Dus toennet ff de schijf eruit gehaald en weer op een losse voeding getest.
Het schijfje maakt af en toe een zacht schurend geluidje (kan dat horen als de kast open staat), hij maakt dat geluid ook soms als alleen de molex in de schijf zit.

Ik neem aan dan deze aan het overlijden is? })
Ben helaas het bonnetje van de winkel kwijt, dus garantie kan ik schudden (eigen schuld) en helaas vind PowerMax geen fouten.

-Maxtor 40 GB 7200 RPM DX740

Ik neem nooit Maxtor meer :(

• DiNo!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-03 13:42
Probeer eens je garantie te halen bij maxtor zelf (als je binnen de 3 jaar bent teminste)

https://github.com/atoomnetmarc/

• Fatalharry
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:26
zolang ie het nog doet... blijven bidden.
en iig backups maken, nog nooit zulke problemen gehad met maxtor wel met de wat oudere ibm schijven

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reply's...dit schijfie is nog geen 2 maanden oud, normaal gesproken als ik de bon zou hebben, had ik hem misschien om kunnen ruilen....

:(

Ik zal inderdaad maar backuppen ja

Weet iemand misschien een manier om een schijf snel te laten crashen? Want dan krijg ik een nieuwe van me ouders :D

het geluid is niet duidelijk te horen of zo..maar dit hoort niet he>?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:22:
Weet iemand misschien een manier om een schijf snel te laten crashen? Want dan krijg ik een nieuwe van me ouders :D
Euh, hoe lang doet je harde schijf erover van de overloop naar beneden langs de trap, zo snel kan het })

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 16:22:
Thnx voor de reply's...dit schijfie is nog geen 2 maanden oud, normaal gesproken als ik de bon zou hebben, had ik hem misschien om kunnen ruilen....

:(

Ik zal inderdaad maar backuppen ja

Goed hard op de grond gooien...met een hamer.. 8)7 ... of gewoon zeggen dat hij het niet meer doet :? of je ouders moeten veel verstand van computers hebben, anders zou ik gewoon de stroom stekker er uit laten en zeggen dat ie een vreselijke fout melden geeft

[ Voor 0% gewijzigd door Wietse op 05-11-2002 16:27 . Reden: Damn, msn smileys :D ]

Verwijderd

Ikke draai ook al een aantal jaar met meerdere maxtor's en loopt als een zonnetje had een keer dat een scijf (40 GB) verkeerd geperst was in de fabriek kreeg van de fabriek via de winkel een 60 GB terug

Ikke blij
Hunnie blij ???
Wereld blij!!!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Bonnetje van winkel kwijt? Check de Warranty op www.maxtor.com .. :z

Maar dit topic slaat werkelijk nergens op, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.