Toon posts:

Ingredienten voor home-made WC

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar koper. Bij verschillende installatie bedrijven geweest om te vragen of ze koper hadden of er aan konden komen maar allen wisten ze het niet (of hadden geen zin het uit te zoeken, wat mij waarschijnlijker lijkt).
Ik zoek dus twee platen koper, een van ongeveer 1 a 1,5 cm dik en een van 2 a 3 mm dik... Beide platen moeten een oppervlakte hebben van ongeveer 40cm2.
Weet iemand waar ik koper vandaan kan trekken???

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2002 19:58 . Reden: oops ]

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:20
dit is best wel een search vraag hoor sorry :z

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-02 19:33

Verwijderd

Topicstarter
teering, dat spul is echt gruwlijk duur... heb net met staalmarkt gebeld. Maar die leveren ook vanaf 1 vierkante meter.
1m2 1,5mm dik = €106,80
1m2 2mm dik = €80,10

En dan moet ik ook nog een plat van 1,5CM hebben...
Als dit niet goedkoper kan ben ik bang dat mijn home made WC droom over gaat :'(

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:02
Hoezo? als je leuke blokjes kan maken voor de rest hier komt dat wel goed >:)

Verwijderd

Is er niet een modder die de blokkies maakt voor wijnig (las eens ergens zoiets) SEARCH gebruiken is het motto hiero dus ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ze dus niet laten maken maar echt helemaal zelf maken... en ik heb search gebruikt maar kan nergens vinden waar ik aan koper kan komen...

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien koper zo ongeloofelijk duur is, zou aluminium een optie zijn? Of geleid dat de warmte minder goed?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2002 16:41 . Reden: Of schrijf je niet met een A toch? ]

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

EntonoX

Team leider

ik heb hier zelf een beta test blokje draaien van aluminium. het houd mijn P4 2.53 @ 2.85 bij een idle/stressed temp van: 35/40. en als ik em op 3.1 laat lopen haalt hij idle/stressed 38/45 graden.

Ik ben zelf van plan om nu Alu. blokjes te frezen en te kijken wat die doen (Danger Den - Maze 3 typetje).....

ik weet niet of er veel verschil tussen koper en alu zit (ja, de kleur, en de warmtegeleiding, duh 8)7 ).... maar Alu gaat dus prima...

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

koper is ook te krijgen bij de kleinere machine handelaaren e.d je moet ff goed zoeken.. Hier in Waddinxveen (Vlakbij Gouda) Zit een zaak die Herman Buitelaar heet deze heeft nog wel eens stukje's koper liggen.. Ook nog veel dikker ook... Deze zijn best wel te betalen... 'k heb een blokkie gehaald van 2 cm dik en dat kostte me € 6,80 en dat was dan 15 bij 10 cm ofzo...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

EntonoX

Team leider

ik heb afgelopen maandag gebeld met buitelaar en ze hadden dus niks aan koper liggen :(.... daar hoef je het dus niet te proberen

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

www.goudengids.nl of www.detelefoongids.nl

-----------------> oud metaal + regio

Op de fiets!
In de koperbakken zoeken.
Soms heb je mazzel en vind je precies wat je zoekt, maar meestal moet je je wensen aanpassen.
Vraag niet aan de baas op kantoor, maar aan een medewerker in de hal.
Reken op c. 7 gulden per kilo. (Zal wel 4 euro zijn geworden).
Vragen ze (veel) meer, ga dan eerst eens verderop kijken.

Wat is een cd2? ("40cd2")

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:55:
www.goudengids.nl of www.detelefoongids.nl

-----------------> oud metaal + regio

Op de fiets!
In de koperbakken zoeken.
Soms heb je mazzel en vind je precies wat je zoekt, maar meestal moet je je wensen aanpassen.
Vraag niet aan de baas op kantoor, maar aan een medewerker in de hal.
Reken op c. 7 gulden per kilo. (Zal wel 4 euro zijn geworden).
Vragen ze (veel) meer, ga dan eerst eens verderop kijken.

Wat is een cd2? ("40cd2")
moest cm2 (vierkante centimeter zijn) ...is ge-edit!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:08

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.