Toon posts:

HIMEM.SYS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, windoos kan na installatie HIMEM.SYS niet vinden. Geloof me hij is er wel.

En nu. HIMEM.SYS heeft toch te maken met het herkennen van het interne geheugen?

PLEASE HELP

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij ben je himiem.sys helemaal niet nodig voor win9x.. start ie ook niet op dan??

Verwijderd

device=c:\windows\himem.sys

in config.sys ?

anders : device=c:\windows\command\himem.sys

• Edgar wolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09-2020
Als die een fout aangeeft ligt dat vaak aan het geheugen. Het kan zijn dat het geheugen niet helemaal gezond meer is..

Verwijderd

device=c:\himem.sys
dos=high,umb noauto
...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 19:59 schreef dredge het volgende:
device=c:\windows\himem.sys

in config.sys ?

anders : device=c:\windows\command\himem.sys[/quote]Waarom zet je de boel niet even oop empty?

gewoon de Config.sys legen (bewaar de inhoud ff in een vreemde DIR) doe dit ook mat Autoexec.bat (ook bewaren)
Daan opstarten, windows start gewoon op, als het goed is maakt ze een nieuwe set aan

Verwijderd

Topicstarter
ik kom de hele config.sys van Millenium niet eens in.

Hij geeft nu aan dat ifshlp.sys niet gevonden kan worden. Gekopieerd van een goed werkend systeem en nog kan ie hem niet vinden.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 20:50 schreef Asotopiaa het volgende:
ik kom de hele config.sys van Millenium niet eens in.

Hij geeft nu aan dat ifshlp.sys niet gevonden kan worden. Gekopieerd van een goed werkend systeem en nog kan ie hem niet vinden.[/quote]Ik heb DOS4ME patch voor je, 10kb gezipped, maar je heb geen meeladres, waar kan ik het achterlaten?

DOS4ME geeft je een bootmenutje, waarmee je kunt opsteren in DOSmodus, heh? DOS? je die is hidden door MS, met deze patch kun je DOS starten en daari editen

Verwijderd

Topicstarter
ICQ me!!
Thenx

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 21:13 schreef Asotopiaa het volgende:
ICQ me!!
Thenx[/quote]Mad_Cook doesn't ICQ, no time for that, drop your mailadres here: mailjemij@freemail.nl
Pagina: 1