Vinden jullie hem ook zo leuk?
Verwijderd
best wel ja 
Alleen is het soms wel erg realistisch, ik heb de eerste 2 wedstrijden met Ajax verloren
Alleen is het soms wel erg realistisch, ik heb de eerste 2 wedstrijden met Ajax verloren
Verwijderd
Hehe, ik speel ook met ajax na dat gaat wel lekker na 20-25 wedstrijden. Sta eerste in de competitie en voor alles ben ik nog in de race. Heb pas 1 speler gekocht.
in UK issie al wel uit.... maar in NL pas half november
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
op internet staat ie
wat is je opstelling met ajax dan?
ik speel er ook mee en het gaat kut
wat is je opstelling met ajax dan?
ik speel er ook mee en het gaat kut
Ik speel met PSV en het gaat best lekker. Bovenaan in de competitie, alleen in de Champions League wil het niet echt lukken.
Maar ja dat komt wel?
Iemand spelerstips?
Maar ja dat komt wel?
Iemand spelerstips?
Javier Saviola van River Plate
die trapt ze altijd en overal er in..... is ong 18 jaar, echt bestaande speler, ze zeggen dat hij de nieuwe maradonna is, duzz
die trapt ze altijd en overal er in..... is ong 18 jaar, echt bestaande speler, ze zeggen dat hij de nieuwe maradonna is, duzz
Saviola was in de vorige editie ook al super
Veel plezier aan beleefd.
Ik vind die Elmander van Feyenoord ook niet verkeerd
Ik vind die Elmander van Feyenoord ook niet verkeerd
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik vind die Elmander van Feyenoord ook niet verkeerd[/quote]Ja die L*L maakte het winnende doelpunt tegen mijn ploeg
Maar goed, ik ben maar opnieuw begonnen met Ajax, want de resultaten waren diep triest:
5 nederlagen en 2x een gelijkspel en ook nog geen enkel doelpunt gemaakt
En dat terwijl ik bij de vorige versie's wel altijd goede resultaten haalde...
Maar goed, ik ben maar opnieuw begonnen met Ajax, want de resultaten waren diep triest:
5 nederlagen en 2x een gelijkspel en ook nog geen enkel doelpunt gemaakt
En dat terwijl ik bij de vorige versie's wel altijd goede resultaten haalde...
Verwijderd
Effe een compressie van 80 voor de modemmers:

Mads Jorgensen heb ik dus gekocht en Arveladze is bij mij momenteel beter dan machlas. Moet alleen nog een betere keeper hebben en dan een betere verdediging.
Gelukkig zijn ze tevreden met me met 4 uit 5 wedstrijden winnen ofzoiets.
Uit deze versie is jorgenson is wel een tip.
Uit de vorige versie en dus misschien ook hier goed:
- Ronaldinho (ML)
- Haruna Babangida (RA)
- Aimar (AMC)
- Simon Davies (RM)
- Richard Wright (GK)
- nog wat.
Dit waren in ieder geval spelers die naar ajax wouden.

Mads Jorgensen heb ik dus gekocht en Arveladze is bij mij momenteel beter dan machlas. Moet alleen nog een betere keeper hebben en dan een betere verdediging.
Gelukkig zijn ze tevreden met me met 4 uit 5 wedstrijden winnen ofzoiets.
Uit deze versie is jorgenson is wel een tip.
Uit de vorige versie en dus misschien ook hier goed:
- Ronaldinho (ML)
- Haruna Babangida (RA)
- Aimar (AMC)
- Simon Davies (RM)
- Richard Wright (GK)
- nog wat.
Dit waren in ieder geval spelers die naar ajax wouden.
Verwijderd
Arveladze beter dan Machlas? hmmz bij mij raakte arveladze geen bal... en ik heb em een officiele waarschuwing gegeven vanwege his poor performance

Maar goed dit was dus mijn opstelling waarmee helemaal NIKS lukte

ohw ja die Jadilson dat is een of andere Braziliaanse gast die een scout mij had aangeraden, hij had/heeft nog geen goal gemaakt maar hij scoort wel steeds goede cijfers per wedstrijd, in iedergeval beter dan Arveladze
Maar goed dit was dus mijn opstelling waarmee helemaal NIKS lukte

ohw ja die Jadilson dat is een of andere Braziliaanse gast die een scout mij had aangeraden, hij had/heeft nog geen goal gemaakt maar hij scoort wel steeds goede cijfers per wedstrijd, in iedergeval beter dan Arveladze
Hmmm ik zit nu op mijn werk maar ik zal thuis ook mij opstelling er eens opzetten.
Ik heb Guilherme gekocht van Atletico Mineiro. In het begin presteerde hij aardig maar de laatste tijd scoort hij niet meer.
Hij is ook wel rijp voor een officiele waarschuwing.
Ik heb Guilherme gekocht van Atletico Mineiro. In het begin presteerde hij aardig maar de laatste tijd scoort hij niet meer.
Hij is ook wel rijp voor een officiele waarschuwing.
Verwijderd
.. en ik wou het niet vragen maar toch, wie kan mij even doormailen waar ik dit spel kan leechen? Ik word wel erg lekker gemaakt hier met die screenshots en verhalen!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 november 2000 08:57 schreef WiLL K. het volgende:
Ik heb Guilherme gekocht van Atletico Mineiro. In het begin presteerde hij aardig maar de laatste tijd scoort hij niet meer. [/quote]Hoe heb jij dat geflikt? Bij mij wilde die club pas bij 15 miljoen onderhandelen en uiteindelijk vroeg die vent nog een hoop signing fee waar ik niet aan kon voldoen
Ik heb krijg toch sterk de indruk dat ze CM2001 moeilijker hebben gemaakt ofzo, want het kopen van goede spelers is niet te doen, en het huidige team presteerd gewoon elke keer slecht
Ik heb Guilherme gekocht van Atletico Mineiro. In het begin presteerde hij aardig maar de laatste tijd scoort hij niet meer. [/quote]Hoe heb jij dat geflikt? Bij mij wilde die club pas bij 15 miljoen onderhandelen en uiteindelijk vroeg die vent nog een hoop signing fee waar ik niet aan kon voldoen
Ik heb krijg toch sterk de indruk dat ze CM2001 moeilijker hebben gemaakt ofzo, want het kopen van goede spelers is niet te doen, en het huidige team presteerd gewoon elke keer slecht
Ik heb er geloof 12,5 miljoen voor betaald. En zo slecht presteer ik niet hoor, heb gister met PSV Chelsea uit de UEFA cup geknikkerd

Dit spel heeft HET helemaal
Dit spel heeft HET helemaal
koop het in de winkel als je het wil spelen, ik weet wel waar ik het kan downen, maar ik ga het kopen......
Verwijderd
Heb zojuist met Ajax het kampioenschap gepakt in het eerste seizoen reeds!!!
Je moet die Lucas van River Plate overnemen... Is een hele goeie...
Heb inmiddels ook Stam, Melchiot en Bergkamp in me team...
Je moet die Lucas van River Plate overnemen... Is een hele goeie...
Heb inmiddels ook Stam, Melchiot en Bergkamp in me team...
lekker realistisch

stam en bergkamp LOL
dennis moet in het echie terug gaan naar Ajax..dat ruled...heeft de NL competitie eindelijk weer eens eentopper...(op paar uitzonderingen nagelaten: Ruud v N, Jesper G, etc)
stam en bergkamp LOL
dennis moet in het echie terug gaan naar Ajax..dat ruled...heeft de NL competitie eindelijk weer eens eentopper...(op paar uitzonderingen nagelaten: Ruud v N, Jesper G, etc)
Hehehe Stam en Bergkamp 
Hoeveel heb je daar voor betaald? En sterker nog: Hoe heb je die los gekregen???
Hoeveel heb je daar voor betaald? En sterker nog: Hoe heb je die los gekregen???
Verwijderd
Hmmz wat is dat CM 00-01 een zuigspel zeg. Ik dacht ik neem Haarlem (Het moet een beetje een uitdaging blijven). En het duurt allemaal lang om te laden en er zit zoooo weinig actie bij. En ze verliezen natuurlijk in de beker tegen de graafschap en m'n aanvaller raakt in de 9e minuut van de 1ste wedstrijd al geblesseerd.
Ik vond het echt wel bigtime zuigen
Ik vond het echt wel bigtime zuigen
Pagina: 1