Toon posts:

XP sluit slecht af, wie helpt

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste XP-gebruiker(s)
Het afsluiten van Windows XP duurt er lang, optimaliseren met Fresh UI en Tweak XP helpen alleen om bij het afsluiten binnen 2 seconden de pictogrammen te laten verdwijnen, maar dan blijft mijn bureaublad minuten lang hangen.
Mogelijk dat ergens op gewacht wordt, maar waarop?
Wie weet hoe ik dit verhelp of dat er een manier/programma is waardoor ik kan zien waar op gewacht wordt, waardoor ik dat kan verhelpen.

Vast bedankt,
Bob :?

Verwijderd

De search helpt, ik heb hier al zoveel topics over gezien.

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Kijk eens op www.pcmweb.nl daar staat een progje op [End It All]

What's a cube to you?

• lekkerliegen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:42

lekkerliegen

Think about it

Zie FAQ: Hier dus

Explore everything - Maak je er niet zo druk om

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie inderdaad de WOS FAQ onder het kopje 'Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?'
En kijk op die pagina dan weer onder het kopje 'SHUTDOWN WORKS, BUT IT’S REAL SLOW' (nee die caps doe ik niet, zo staat het er op die pagina en ik ben te lui om het om te zetten naar kleine letters :))

Als je de FAQ al had gelezen en al wat had gevonden in de search (daar ga ik natuurlijk wel van uit) mag je best een nieuw topic openen (dan stan er niet eerst een aantal gebruik de search/FAQ opmerkingen bovenaan, wat niet uitnodigt tot reageren). Geef dan wel even aan welk proces blijft hangen.

Oeh en welkom op GoT :)
Lees Windows Operated Systems - Policy even :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.