Zodrai k in het menu kom met het opstarten van het spel dan doet het geluid het gewoon, maar zodra ik het spel inga dan heb ik geen geluid meer!!! Ik heb de search gebruikt maar kon nix vinden helaas. Volgens mij moet dit met een commando wel te verhelpen zijn.
Verwijderd
Hier heb je een Sound patch
Hier , heb ik het gezocht op google
Ik weet verder echter niet hoe je het moet oplossen.
Hier , heb ik het gezocht op google
Ik weet verder echter niet hoe je het moet oplossen.
Die had ik ook. Dat draaide niet echt lekker toen. Ik heb het zelf nooit opgelost: sblive gekocht. Soz, dat was mijn oplossing.
XPENG G9 Performance 2024
kep nog een SB 1024 Live! over liggen. intresse? drop ff een meeltje
Hehe, ik ben hier al veel langer hoor, maar post alleen nooit wat. Ennuh ik wil die huiskamer wel eens zien dus ben druk bezigVerwijderd schreef op 06 november 2002 @ 20:35:
ram es op escape ingame en dan resume?
Whoppa GP @ got!
XPENG G9 Performance 2024
Onboard sound is niet helemaal mijn voorkeur. Ik zou toch voor de 1024 gaan van CU2morO
.
edit: waarvoor dient die sound =patch eigenlijk? en werkt het? Ik heb persoonlijk geen probs met sounds.
edit: waarvoor dient die sound =patch eigenlijk? en werkt het? Ik heb persoonlijk geen probs met sounds.
Verwijderd
PatcH lijkt me een tiepo... tis een soundpacK (kijk maar naar de link)Yavi schreef op 07 november 2002 @ 14:06:
Onboard sound is niet helemaal mijn voorkeur. Ik zou toch voor de 1024 gaan van CU2morO![]()
![]()
.
Gewoon andere soundjes dus in je cs, heeft nix met de oplossing van dit probleem te maken.
Pagina: 1