Video onthoud geen zenders

Pagina: 1
Acties:

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 17:25
Afbeeldingslocatie: http://www.panasonic.nl/producten/images/NV-FJ730.jpg

we hebben sinds een paar maanden nieuwe video (Panasonic NV-FJ730) maar we hebben al vanaf het begin een probleem ermee. Het ding onthoud geen zenders, ten pas en te onpas verdwijnen gewoon alle zenders uit het geheugen :(

Enige remedie is dan de stekker eruit trekken, 5 sec wachten, stekker er weer in en dan opnieuw installeren. Op een andere manier vind hij de zenders niet meer.

Iemand enig idee?

*burp*

Verwijderd

Aangezien je hem nog maar een paar maanden hebt zou ik gewoon terug gaan naar de winkel. Probleem uitleggen, eventueel instructie's opvlogen of een nieuwe videorecorder meenemen omdat er nog garantie op zit...

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

1) Heb je de gebruiksaanwijzing GOED doorgenomen?

2) Blijft de klacht, leg het eens voor aan de verkoper. Heeft hij geen oplossing vraag dan aan hem of hij zo vriendelijk zou willen zijn je een andere te geven.

What's a cube to you?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

is er een speciale knop waarmee je de zooi in het geheugen opslaat, die je vergeet? ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Doopy-X-
Rizzi schreef op 05 november 2002 @ 15:26:
1) Heb je de gebruiksaanwijzing GOED doorgenomen?
al 100 keer :(

*burp*

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Het kan zijn dat je kabelsignaal te zwak is om zender goed te detecteren.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Doopy -X-
wat voor een tv hangt er aan deze mooie video ? Panasonic maakt echt vette vcr's naast jvc de besten verkrijgbaar. Jouw panasonic heeft neem ik aan ook q-link net als de mijne en als je tv het ook ondersteund ( ik heb ook een panasonic breedbeeld) en dan heb je niet eens per sé een panasonic nodig meer een philips of jvc is ook goed, dan kan je door middel van 1 druk op de knop alle zenders van de tv naar de video sturen. die slaat ze dan allemaal op in de volgorde zoals ze ook in je tv staan... ideaal dus. Probeer dat eens indien mogelijk voordat je er mee terug gaat.

succes !

• Doopy-X-
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 13:06:
Doopy -X-
wat voor een tv hangt er aan deze mooie video ? Panasonic maakt echt vette vcr's naast jvc de besten verkrijgbaar. Jouw panasonic heeft neem ik aan ook q-link net als de mijne en als je tv het ook ondersteund ( ik heb ook een panasonic breedbeeld) en dan heb je niet eens per sé een panasonic nodig meer een philips of jvc is ook goed, dan kan je door middel van 1 druk op de knop alle zenders van de tv naar de video sturen. die slaat ze dan allemaal op in de volgorde zoals ze ook in je tv staan... ideaal dus. Probeer dat eens indien mogelijk voordat je er mee terug gaat.

succes !
klopt helemaal wat jij zegt, echter heb ik niet de beschikking over een tv met Q-link :|

toch bedankt!

*burp*

Pagina: 1