USB voor Windows NT

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54
Weet iemand hoe je je PCI-kaart voor USB (3 aparte USB poorten op een PCI kaartje) aan de praat krijgt op NT? win 2000 drivers werken niet. 2000 installeren is geen optie, heb al veeeeeeeeeeeeel te weinig schijfruimte en geld voor een nieuwe compu/hd is er ook niet...

Paul

Verwijderd

NT ondersteunt geen USB voor zover ik weet, helaas

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
niet. dat wil gewoon niet werken. Alhoewel ik me wel kan herinnerne dat er bedrijven zijn die produkten bieden die er speciaal voor gemaakt zijn zeg maar. Alleen niet met universele ofzow.. Ff kijken.,

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Nopah

Verwijderd

Helaas Nt lust geen Usb.Vind ie vies.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je heb heel erg weinig kans om USB in Windows NT ( 4.0 ? ) aan de gang te krijgen :{
Er zijn wel bepaalde patches dat USB wel gebruikt kan worden in NT, maar die zijn natuurlijk niet zo erg goed (buggy), en om programma's te vinden voor in NT die USB gebruiken is erg zeldzaam lijkt me.

C:\>_

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Welke merk + type kaart is het?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-07 09:28

JaltaH

meh

Probeer het hiermee eens: Edgeport driver.
Anders heeft driverguide.com misschien nog iets in de aanbieding...

Careful. We don't want to learn from this.

Verwijderd

wat schiet je er mee op, als vindt je een kaart die NT drivers hebt, wat je er op aansluit heeft geen USBdrivers voor NT dus werkt de kaart dan wel maar de aangesloten hardware niet

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarchijnlijk niet

zelf printservers die je in het netwerk hangt die via ethernet net zijn aangeloten naar een usb connector toe ..... niet !

dat wordt 2000 installeren

Iperf

• Paultje3181
fish schreef op 06 november 2002 @ 22:05:
waarchijnlijk niet

zelf printservers die je in het netwerk hangt die via ethernet net zijn aangeloten naar een usb connector toe ..... niet !

dat wordt 2000 installeren
Hoeveel schijfruimte gaat me dat ongeveer kosten??? Heb maar 1,7 en wil ook photoshoppen en quarkXpressen en office'en...

• Paultje3181
Verwijderd schreef op 06 november 2002 @ 14:38:
wat schiet je er mee op, als vindt je een kaart die NT drivers hebt, wat je er op aansluit heeft geen USBdrivers voor NT dus werkt de kaart dan wel maar de aangesloten hardware niet
Wil mijn Archos jukebox eraan hangen. Heeft verder geen drivers nodig...

Paul

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:25
Jawel, alles heeft drivers nodig. Dat je onder windows2000/xp/ ME geen drivers hoeft te installeren ligt aan het feit dat deze al bij het os zitten.[/ME] Maar feit blijft Drivers zijn vereist.[/ME]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Paultje3181 schreef op 07 November 2002 @ 09:59:
[...]

Hoeveel schijfruimte gaat me dat ongeveer kosten??? Heb maar 1,7 en wil ook photoshoppen en quarkXpressen en office'en...
poe ik heb het draaien op werk, maar daar staat al een boel rotzooi op.
iemand ?

Iperf

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Dat wordt krap met 1,7 gb. misschien een optie om een 2e hd er bij te halen :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1