xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
de laatste week is ingegaan dus als je nog een iskin wil moet je snel zijn
*UPDATE
1 iemand lijkt met tijdelijke geldproblemen te zitten en kan mij het geld pas over 2 weken overmaken
hoe te handelen?
Dus ik zou zeggen: actie weer open, wachten op 1 nieuwe inschrijving, en dan bestellen. En diegene die nu niet kan betalen, heeft pech.
want als ik geen 10 man bij elkaar heb is het niet rendabel om t te doen
dus dan heeft iedereen pech eigenlijk...
maar we proberen eruit te komen ik ben er zeker van dat ik een oplossing zal vinden...
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
mits al het geld dan binnen is... hopelijk hebben we aan t einde van volgende week de iskins al hier (of onderweg in ieder geval)
Assume there are no rules and it's one big free for all
neej, maar verwacht er niet veel van... ze kunnen een niet aangetekende zending nauwelijks traceren...Alpha-sphere schreef op 11 November 2002 @ 21:42:
Phusebox, heb je nog iets gehoord van de Ptt over dat onderzoek naar mijn pakketje?
alle 5 gb modellen zijn uitgerust met een draaiwiel...IvoB schreef op 11 November 2002 @ 22:42:
wat is eigenlijk het verschil tussen de nieuwe en de oude versie? Ik heb de 5GB windows versie, een maand geleden via de Dance Valley actie gekocht. Ik neem aan dat ik de nieuwe versie heb
alle nieuwe 10gb en 20gb modellen zijn uitgerust met een touchpad
5gb versie is even dik als de 20 gb versie en even dik als de oude 10 gb versie
de nieuwe 10 gb versie is iets dunner als de andere versies
Das mooi klote.Phusebox schreef op 11 November 2002 @ 22:18:
[...]
neej, maar verwacht er niet veel van... ze kunnen een niet aangetekende zending nauwelijks traceren...
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Ik heb geld gister overgemaakt met girotel dus het zal er morgen wel bij jou opstaan!
(€32 eurootjes)
BETALINGS UPDATE Reeds betaald: P. Brand K. Ruijbroek J.L. Schokker E. Van Der Ploeg Pe. Beerman P. Velzeboer R. S. A. Hartsuijker S. H. F. Bijdevier C. Bekker I. Boon ----------------------------------------------------------------------------------- als je niet in deze lijst staat maar je hebt het geld wel al overgemaakt dan heb ik het nog niet binnengekregen. Deze lijst is geupdate op 14-11-02 om 15:32u |
je hebt mailiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 13 november 2002 @ 13:55:
kan ik nog meedoen? Dan bestel ik vanmiddag en dan doe ik wel ff een spoed transactie, dan zou het toch vrijdag binnen moeten zijn?
Me too, dus het wachten is op de postbank. (niets ten nadele van de postbank, ik ben super tevreden over hun serviceLightYears schreef op 13 november 2002 @ 19:26:
tis vandaag van de giro afgeschreven, nu is het weer giro-bank ellende, en dus wachten
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Die luistert naar de naam LightYears... Hoop dat het morgen wel binnen is...Phusebox schreef op 14 November 2002 @ 15:32:
ik wacht nog op t geld van 1 persoon... de lijst is geupdate...
als alles op voorraad is, verwacht ik een week ongeveerErw schreef op 15 november 2002 @ 08:15:
Als ze besteld zijn hoelang duurt het dan dat we ze binnen hebben? :-)
dat hij het heeft overgemaakt is geen bewijs voor mijKarel2001 schreef op 15 November 2002 @ 10:17:
je gaat het toch niet van 1 betaling laten afhangen ?? EN hij heeft het overgemaakt....
zometeen zit ik met een overgebleven iskin waar ik niks mee kan
maar ik denk trouwens wel dat het gaat lukken vandaag... niet meteen stressen
niets met stressen te maken hoor....alleen een beetje verbazingPhusebox schreef op 15 november 2002 @ 10:57:
[...]
dat hij het heeft overgemaakt is geen bewijs voor mij
zometeen zit ik met een overgebleven iskin waar ik niks mee kan
maar ik denk trouwens wel dat het gaat lukken vandaag... niet meteen stressen

nu nog wachten op bevestiging en het uiteindelijke pakketje
Maar kan nog wel ff wachten om mn Ipod,volgens Dixons dan,wie weet er wel een snelle en betrouwbare verkoper van Ipod
zo ja dan had ik dat toch graag persoonlijk vernomen ...
ach boeie, als die skin maar komt
Verwijderd
(offtopic) als je je i-pod aan de computer hangt wordt ie bij jullie ook warm? Ik vindt hem zelf erg warm worden weet niet of iedereen er last van heeft? (/offtopic)
Voel eens aan de harddisk van je PC, warm he?Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 11:07:
beter dat alles zo snel gaat en goed geregeld
![]()
(offtopic) als je je i-pod aan de computer hangt wordt ie bij jullie ook warm? Ik vindt hem zelf erg warm worden weet niet of iedereen er last van heeft? (/offtopic)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
en als je zoveel iskins besteld betaal je dus 35$ verzendkosten... afzetters...
maar ja... dan heb ik dus pech gehad
Verwijderd
Ehm wat betekend dat voor ons?Phusebox schreef op 16 november 2002 @ 13:23:
hmmph kreeg net bevestiging
en als je zoveel iskins besteld betaal je dus 35$ verzendkosten... afzetters...
maar ja... dan heb ik dus pech gehad
70 euro per iSkin...
jah, pech gehad
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
voor jullie niks
kan moeilijk zeggen dat jullie nu allemaal 1,50 meer moeten betalen ofzo
de extra verzendkosten die erbij zijn gekomen zijn 19$
da's dus 2 euro per persoon...
diegene die vrijwillig willen bijdragen mogen dat doen... ik kan er niemand toe verplichten
ja sorry klopt... maar bedoelde dus dat dat niet die 2 of 6 euro was die je betaald voor de verzending binnen nederlandShir schreef op 18 November 2002 @ 09:26:
Bedoel dat in die 30 euro geen verzendkosten zitten? Als ik het goed begrijp had je gerekend op $16 verzendkosten voor de hele partij.
het pakketje ligt nu in canada te wachten op vertrek bij het shipping bedrijf
beter dat je ze ff ophaaltPhusebox schreef op 20 November 2002 @ 20:54:
iskins zijn momenteel in London... mijn ervaring leert me dat ze op zijn vroegst zaterdag bij mij thuis zullen aankomen
als ik ze zaterdag heb, hebben jullie ze dinsdag... mits de tpg meewerktiMpULzIvE_KiLLaH schreef op 20 november 2002 @ 23:20:
[...]
beter dat je ze ff ophaaltIk heb me Pod toch pas morgen, me salaris van okt. wilde niet vlotten
En wanneer hebben wij ze dan als jij ze zaterdag hebt? Iets van woensdag?
dat is heel mooi, toppiePhusebox schreef op 24 november 2002 @ 13:40:
jep ik heb ze... ga morgen naar de post... en stop ze in een mooie luchtbellenenvelop en stuur ze op ... dus verwacht ze dinsdag maar
Toppie de Woppie,nu alleen mn Ipod nog,Vrijdag volgens DixonsPhusebox schreef op 24 november 2002 @ 13:40:
jep ik heb ze... ga morgen naar de post... en stop ze in een mooie luchtbellenenvelop en stuur ze op ... dus verwacht ze dinsdag maar
dan komen ze nog een keer terug en als je er dan weer niet bent moet je hem gaan halen op t postkantoor...chux schreef op 25 november 2002 @ 13:48:
kewl!! hoe zit dat ook al weer met aangetekend, als je bijvoorbeeld niet thuis bent ofzo?...
zodra het hier stopt met stortregenen ben ik op weg naar tpg...
[ Voor 42% gewijzigd door Erw op 25-11-2002 18:59 ]
check: erwin@clearspring.co.ukErw schreef op 25 November 2002 @ 18:40:
Je bent geweldig!!, maar nog geen mail gehad
ennuh de tracking nummers werken nog niet... blijkbaar update de tpg dat niet zo vaak... misschien werken ze morgenvroeg wel.. (maar dan heb je je pakketje ook al bijna in huis)
ooh ja tuurlijk hihi, mn werk emailPhusebox schreef op 25 November 2002 @ 22:13:
[...]
check: erwin@clearspring.co.uk
ennuh de tracking nummers werken nog niet... blijkbaar update de tpg dat niet zo vaak... misschien werken ze morgenvroeg wel.. (maar dan heb je je pakketje ook al bijna in huis)
ik wist niet dat je meerdere adressen had opgegeven? if so... sorryShir schreef op 26 November 2002 @ 10:55:
Hoi Phusebox, de iSkins zijn gearriveerd! Alleen zijn ze thuis bezorgd, gelukkig was er iemand thuis, dus vanavond zal ik nog wat pix posten. Bedankt!
Phusebox
[ Voor 16% gewijzigd door El Gravedigger op 26-11-2002 16:20 ]
Verwijderd
Ziet er goed uit... was ook nodig ook, want ik zie al aardig wat kleine krasjes zitten... niet dat ik het echt erg vind, maar het is wel jammer als het helemaal bekrast is etc.
Thx Pushbox
Haha die van mij ook!!El Gravedigger schreef op 26 November 2002 @ 14:03:
I-skin has arrivedNu nog wachten tot m'n podje komt deze week.
Phusebox
check www.cdngo.com
Ik had hem aangetekend laten versturen. Vanmorgen stond er op die tracksite bij status "Zending wordt afgeleverd", dus ik verwachte hem vandaag, was de hele middag thuis, tot een uurtje of 18:00. Kom ik net thuis kijk eerst in de brievenbus.... niks, vervolgens staat er op de trackingsite bij status "Zending uitgereikt
De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde."
Dit kan toch niet?!?!?! Aangetekend moet ik toch voor tekenen??? En ik neem aan dat als er niemand thuis is dat ik dan uiteindelijk een briefje zou moeten krijgen van dat ie op he postkantoor ligt.. Wat doe ik nu? eerst morgen afwachten of morgen meteen TGP bellen?
ja je moet er ook voor tekenen inderdaad... argh kut tpg... dit is al de 2e keer dat ik zoiets meemaak...chux schreef op 27 November 2002 @ 01:08:
WTF!!!!
Ik had hem aangetekend laten versturen. Vanmorgen stond er op die tracksite bij status "Zending wordt afgeleverd", dus ik verwachte hem vandaag, was de hele middag thuis, tot een uurtje of 18:00. Kom ik net thuis kijk eerst in de brievenbus.... niks, vervolgens staat er op de trackingsite bij status "Zending uitgereikt
De zending is door een medewerker van TPG Post uitgereikt aan de geadresseerde."
Dit kan toch niet?!?!?! Aangetekend moet ik toch voor tekenen??? En ik neem aan dat als er niemand thuis is dat ik dan uiteindelijk een briefje zou moeten krijgen van dat ie op he postkantoor ligt.. Wat doe ik nu? eerst morgen afwachten of morgen meteen TGP bellen?
mail me je adres nog eens ter verificatie?
keej ik ga nu maar weer eens de tpg bellen a 1 piek per minuut.. fucking afzetters
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 27-11-2002 09:30 ]
heeft me bijna een tientje gekost om te bellen met die gasten; conclusie als het er over een paar dagen nog niet is mag ik nog eens bellen en dan sturen ze een formulier en dan wordt er nagegaan waar het pakketje is gebleven... en dat kan dan ook weer een paar weken duren
thanx phusebox, dat je het meteen heb geprobeerd te regelen!!
ik heb hem inmiddels binnen, een dag nadat er dus stond dat ik hem ontvangen zou hebben. ik was dus een beetje te para denk ik, het freakte me dat er stond dat hij afgeleverd was, wat niet zo was dus. ik vind het wel nog steeds vaag dat die tracking ongeveer een dag voorliep dus ofzo, wazig, maargoed..
anywayz, ik heb hem en ben er blij mee!!
thanx again m8!!!!