Bedrijf dat meedoet. . .

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-05 20:19
Yo DPC,

Ik ben samen met PcDealer werkzaam bij Transcom Europe, een bedrijf wat zo'n 200 P2-400 telt, nu gaan hebben wij bijna overal de Client op gezet.

Grazen die hap :)

't is maar dat jullie het weten !

Verwijderd

Dat is mooi dat jullie gaan hebben zijn bezitten veel koetjes :)

Verwijderd

Jippie op naar nummer 1 :)

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Morgen /. voorbij? ;)

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Tering wat gaan we hard, 200 pc's a 400Mhz..
Hoeveel Mkey/s is dat?
Ik zal ook eens vragen aan pa of ie wat kan regelen. (automatiserings-bedrijf)
GO DPC GO

Verwijderd

Even rekenen... Een Pentium 2 doet ongeveer 2.85 KKeys/s/MHz...

200 x 400 x 2.85 = 228 MKeys/s...

Als dat zaakje 24/7 draait kunnen daar maximaal zo'n 73388 workunits per dag afkomen...

:9 :9 :9

• Mior
eh nou da bedrijf is open van 7:00 tot 24:00, maar er zijn ongeveer 100 p.c's die tegelijk aanstaan (ploegen). Maar dan nog :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Zeg Phantom, als je op die pc's koetjes laat grazen moet ze ze laten flushen op 1 van de servers die op deze pagina staan:
http://dpc.tcw.cx/

Zo gaan je blokjes dan mooi mee naar de MegaFlush op 4/5 mei en kunnen we goed kont schoppen :)

• Mior
Kee

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
<table><tr><td align="right">WOW! Koele shit zeg, wat is jullie naam in de stats?
/me is benieuwd... :)</td></tr></table>

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Mior
I dunno eigenlijk, PcDealer doet da allemaal. . zijn mail is dgoeloe@hotmail.com en de mijne nbh_phantom@yahoo.com misschien dat je daarop ken zoeken of zo :)

• Mior
komt omdat we pas 2 uur geleden alle pc's hebben gekoeit, daarvoor waren er slechts 6 of zo

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

Het zijn er 6 sinds een week ofzo. Die zijn ook de zes weinige die inet acces hebben. We gaan kijken of een van onze dedicated PC's kunnen laten fungeren als proxy. ff kijken: 350 mensen, 200 PC's + de servers, hehehehe die server staat natuurlijk 24x7 aan. Die andere PC's kunnen natuurlijk via netwerk naar de proxy.....
Hmmm ik kan onder NT niks downloaden, maar wel vanaf de site installen (TIP!) je kunt ze zo instellen dat er niks van is te zien behalve de service (dnet)
Muhahahahaha!

Oh ja, Phantom wanneer wordt je Member? Wordt tijd.

LinkedIn WoT Cash Converter

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Als we die koetjes gewoon laten "auto-flushen" dan blijven we een constante koeienflow houden zodat we hoog in de overal stats blijven. OOHHHk niet onbelangrijk.
Kijk zo'n Megaflush(TM) is leuk maar niet zaligmakend.

Verwijderd

Eh, nou als ik mijn kabel van kwello heb, dan gaat mijn linux bak (p2 350) aan 't werk met grazen, en 'k zal me dan ook aanmelden . . (PcDealer zit gewoon naast me, en hij vraagt 't dan zo he) lol :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Over mijn stats: http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=189575
ik weet het niet maar ik ben ECHT wel meer dan 50 dagen bezig. Hij blijft daar hangen. Hmmm.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb denk ik het probleem opgelost met andere instellingen. Ik heb vandaag de buffers geupdate.

Pagina: 1