Ik heb een zeer vaag probleem met mijn Philips Brander namelijk als volgt...
Hij denk dat ie aan het branden is, er zit geen CDR in en hij wilt ook niet meer open...
Windows herkent em ook niet meer als een cd-rom.. (ook niet als iets anders)
(OS: W2k SP3 en W98)
(Brander:Philips CDRW 1200 series 12x8x32 als ik me niet vergis.. )
Nu het volgende vage iets..
Mijn neef en ik hebben/hadden dezelfde brander.. mooi!
Ik had en ongeveer 2 maanden na hem gekocht, en heb er vrolijk mee gebrand, nooit problemen verder.. Heb overgens niet master veel gebrand, denk in totaal nog geen 50 cd-tjes..
Maar nu het leuke van alles...
Bij mijn neef ging de brander ongeveer 2 maanden geleden kapot
Met dezelfde verschijnselen als ik nu heb... Niet meer los, d8 dat er iets in te branden viel, niet meer herkenbaar enz (hij had winXP)
Nu verdenk ik eigenlijk een beetje philips hiervan...
Zullen ze zo aardig zijn om er een chippie in te knallen die na 1,5 a 2 jaar denk t van:"Zo, nu is het mooi geweest met je branden, ik kap ermee!"..
Nou dit zou heel fijn zijn zeg....
Hebben misschien nog meer mensen hier last van...
Is er een firmware updeetje voor ofzo..
Of verdenken jullie ook philips... leg het mij f fuit want ik word en beetje geschift van
(Ik heb gezocht op google en hier in de search, maar kom geen gelijk topic/onderwerp vinden...)
edit
sorry voor de typfout in topicnaam.. d tje vergeten... zag het te laat
ook nog
/edit
Hij denk dat ie aan het branden is, er zit geen CDR in en hij wilt ook niet meer open...
Windows herkent em ook niet meer als een cd-rom.. (ook niet als iets anders)
(OS: W2k SP3 en W98)
(Brander:Philips CDRW 1200 series 12x8x32 als ik me niet vergis.. )
Nu het volgende vage iets..
Mijn neef en ik hebben/hadden dezelfde brander.. mooi!
Ik had en ongeveer 2 maanden na hem gekocht, en heb er vrolijk mee gebrand, nooit problemen verder.. Heb overgens niet master veel gebrand, denk in totaal nog geen 50 cd-tjes..
Maar nu het leuke van alles...
Bij mijn neef ging de brander ongeveer 2 maanden geleden kapot

Met dezelfde verschijnselen als ik nu heb... Niet meer los, d8 dat er iets in te branden viel, niet meer herkenbaar enz (hij had winXP)
Nu verdenk ik eigenlijk een beetje philips hiervan...
Zullen ze zo aardig zijn om er een chippie in te knallen die na 1,5 a 2 jaar denk t van:"Zo, nu is het mooi geweest met je branden, ik kap ermee!"..
Nou dit zou heel fijn zijn zeg....
Hebben misschien nog meer mensen hier last van...
Is er een firmware updeetje voor ofzo..
Of verdenken jullie ook philips... leg het mij f fuit want ik word en beetje geschift van

(Ik heb gezocht op google en hier in de search, maar kom geen gelijk topic/onderwerp vinden...)
edit
sorry voor de typfout in topicnaam.. d tje vergeten... zag het te laat
/edit
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."