Toon posts:

[Win98SE] VXD Fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele rare VXD fout.

De fout ontstaan nadat de PC uit zichzelf, zonder dat ik opdracht heb gegeven tot reboten, en dan start windows alleen op in Veilige Modus, dan reboot ik nog eens, en krijg ik 2 VXD fouten.

eentje met een naam wvd?????.vxd en een met de naam Teefer.vxd

Ik heb beide fouten als eens eerder gehad, en toen heb ik de harddisk geformateerd, het kon namelijk niet anders.

Ik heb er nu geen zin in, omdat ik nu geen back-up heb, en geen tijd heb voor het 'klussen' in de software.

Het enige wat ik wil weten is : "Hoe is dit probleem onstaan?" en "Hoe kan ik dit het best verhelpen?"

Verwijderd

Zoek eens in je register naar die .vxd bestanden....

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is : Dit kan niet! Als ik Veilige Modus in kom, kan ik niets doen, en de normaal start niet op, heel toevallig heb ik gistermorgen nog gescanned met Norton Systemworks 2002, WinDocter, en kwam ik geen VXD fouten tegen, en het probleem is gisteravong opgetreden.

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Dit lijkt bijna op een virus probleempje, scan eerst eens op virussen zou ik zeggen.

Meh ...

Verwijderd

Topicstarter
Hoe? Ik kan Windows niet normaal inkomen, en Norton werk niet goed in Veilige Modus.

En wat voor Virus kan het dan zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2002 14:51 . Reden: Wat vergetn ]

Verwijderd

Opnew installen...
je moet ook geen norton gebruiken, die vertraagd je pc tot een oma!
je kan ook een export van je register maken in dos

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows er zonet al nieuw overheen gegooit, nog steeds een probleem met de VXD, geen id waarom.

en Norton, ik heb Norton Antivirus alleen geinstalleerd, de SystemWorks shit boot ik van CD, is veel te groot al die fuck shit op je HD.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-09 14:29

Kirpeknots

Wazzup!

Dit zijn onderdelen van Sygate Personal Firewall die nadat je Sygate er af hebt gegooit roet in het eten hebben gooien.

Sygate is een beetje een vies programma. Het verprutst je winsock e.d.

Zie linkje: http://section5.cyberbase...-Mon-20020819/002442.html

Ik denk dat je een clean install nodig hebt. Of je moet even naar een sygate forum zoeken voor de oplossing.

Ahh.
Ik heb een forum voor je:
http://forums.sygatetech.com/

Verwijderd

Topicstarter
Thnx, het klopt jah, ik heb Sygate Personal Firewall gehad, maar moest eraf, anders deed mijn internet het niet volgens Casema.

Ik zal er achterna gaan.

Thnx!
Pagina: 1