Toon posts:

Nview op Geforce 4 MX440

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een XFX/Pine Geforce4 MX440 met dvi en tv out. Met een dvi-vga converter heb ik een 2e crt monitor aangesloten, maar deze krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat. WinXP detecteert alleen de primaire (=vga) monitor.

Als ik alleen een crt monitor op de dvi aansluit krijg ik ook geen beeld.

Heeft iemand hier ervaring mee, of enig idee hoe ik de 2e monitor wel werkend krijg???

Systeem: AMD 1Ghz, Via chipset, WinXp Prof, Detonator 4.x drivers.

kaart specs: http://www.xfxforce.com/product_view.php?sku=PVT17KMA

monitoren: Sony E200 trinitron, Iiyama vision master 400

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

dat komt doordat er een probleem is daarmee met de xfx kaart ik heb n.l. hetzelfde op aanraden van xfx me videokaart geflashed maar dit vernaggelde de kaart helemaal, ze sturen me nu een nieuwe kaart op uit de usa, kijk maar even op het forum op www.pineusa.com wel ff registreren anders kan je niks lezen

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
ok. dank zal het ff checken.

Krijg je nu een kaart die het wel doet of begint het weer van voor af aan (maw het gaat nooit lukken)?

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

als het goed is krijg ik een getweakte kaart waarvan de tv-out het niet doet ( gebruik ik toch niet ) maar de dvi-vga wel

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Ik heb de XFX heb ik ook. Maar ik heb ook maar 1 apparaat in mijn systeem configuratie staan. Imand een idee. Verder kon ik de kaart alwel op 315/425 krijgen. normaal 290/400.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de hulp CO. Het is inderdaad wat je zegt, er is iets mis met de kaart.

XFX heeft mij ook toegezegd dat ze een andere kaart zullen sturen (omruilen) met een gemodificeerde bios, waarschijnlijk ook zonder tv out. Ik vraag me af of ze dit ooit nog goed gaan oplossen zodat alle functies werken...

tip voor anderen met hetzelfde probleem: meld dit op het xfx forum en er wordt contact met je opgenomen.

• The_Greater
dan zal ik wanneer ik thuis ben het even proberen of mij het lukt!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• The_Greater
Nope... bij werkt het ook niet. Dus.. Terug met de kaart. Jammer. Ik had er wel een leuke OC met die kaart. Vanmorge had ik hem al op 320/455

Pagina: 1