geheugenprijzen

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
weet iemand ook of de geheugenprijzen binnenkort weer gaan stijgen? Ik kan nl. nu een nieuwe PC kopen of nog wachten. Maar is de kans dan groot dat geheugen in januari ofzo weer veel duurder is?
wat raden jullie aan, nu kopen of nog ff wachten?

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
NU kopen, het geheugen en harde schijven, enb natuurlijk de amd processoren zijn op zeer gunstige prijzen....

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en als ik nou nog een maand wacht? Heb ik dan een grote kans dat alles veel duurder is?

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Denk het wel, de prijzen worden zoiezo hoger op het eind van het jaar ( kerstmis enzo) en ze zeggen dat HD's ook duurder worden.
Het enige nadeel is dat de 760 chipset nog niet uit is dus koop je nu meteen verouderd geheugen, daarom ga ik denk ik pas in januari of februari upgraden.. dus als je het nog kan uithouden zou ik nog even w88.

Verwijderd

Ik denk alleen wel dat de 760 en ddr een rip uit een armzalig studenten ;) lijf zal rukken.

Verwijderd

rick_h >

wat trouwens wel is.
In de meeste winkels is geheugen en procs nog harstikke duur. De meeste mensen kopen niet via internet. Ga maar eens naar een dynabyte een vobis of iets dergelijks voor een proc van 900mhz betaal je gerust 300 meer. Voor geheugen geld hetzelfde betaal je ook veel meer.

Het geheugen, procs, hd's etc zijn nu extra goedkoop, zodra de prijzen gestegen zijn kun je ze via ibazar makkelijk met weinig verlies of bijna geen verlies verkopen. En dan kun je nog eens rustig over een 760 en ddr etc gaan denken.

Ik heb vorig jaar 128 100mhz verkocht voor 325,- omdat de prijzen toen erg hoog waren. Ik had het drie maanden eerder gekocht voor 225,- Niet slecht toch?

En verouderd spul leverd soms ook nog wel wat op kijk maar naar ibazar naar edo hoeveel dat de gekken daar niet voor geven. Of voor een voodoo3 ofzo wordt ook makkelijk 175 neer gelegd.

Wat de gek ervoor geeft :)

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
Ik ga op de hcc (als het geheugen nog goedkoop is) gewoon effe wat geheugen erbij kopen. Kan ik het later weer verkopen net als vorig jaar :)

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

idd, gewoon aan niets wetende mensen verkopen.. dus niet hier op tweakers :) :)
hier zul je nooit je spul kwijtraken voor meer dan dat het waar is..

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

idd ik zou nu kopen ... heb zelf net ee nieuw systeem gekocht met 128 mb op 133 hz voor 315 <-was toen het goedkoopste wat ik kon vinden ... nu ztten ze (nog geen maand later) er al ruim 100 piek onder, en voor zover ik weet op zo ongeveer het laagste punt van de afgelopen 4/5 jaar... Tuurlijk kun je wachten tot de 760 set uitkomt......maar ik weet hoe ik zelf ben als mijn systeem 'te langzaam' naar mijn zin draait, dan erger ik me er elke dag kapot aan ... en je kunt het idd toch wel weer kwijt, zolang het niet kapot is is het behoorlijk waarde vast

ik ga iig er nog 128 mbtjes bij halen .... wil over een paar weken/maanden toch anders wel gaan doen

Verwijderd

Zo en ik ga misschien geluk hebben.
Ik zag dat een of ander gasje bij ibazar 430,- had geboden op een p2-350 + mobo

Ik heb gezegd tegen die gast dat ie mijn p3-500 + Mobo + Coolermaster mag hebben voor 530,-. En de kast en voeding mag ie hebben voor 120,-

En hij doet het waarschijnlijk :)

En verder nog 240,- op mijn geheugen geboden
En dat gaat dan ook deze week de deur uit :)
Pagina: 1