Dat van Project_X klopt niet, want dat was een aanklooien met naamsveranderingen. grizstats vindt het niet leuk als members hun naam veranderen. Het kan wel, maar dan het liefst voor de statsrun even gemeld dan kan het worden aangepast in de database. Affijn, dit zijn dus stats over twee dagen, en ik hoop dat de server het niet helemaal juist heeft, want we staan een straatlengte achter die anandtechmannetjes. Wordt tijd om eens even actie te ondernemen zeg ik! Tot slot: welkom alle nieuwe leden Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en hou ons @ the top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Ik draai momenteel nog maar 1 machine. Het kost me veel te veel om thuis de que's vol genoeg te krijgen.
Als dat weer goed loopt zet ik thuis ook de machines weer aan.
Als dat weer goed loopt zet ik thuis ook de machines weer aan.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Waarom denk je dat ik een pc deze kant op verhuis ??jeroon schreef op 05 november 2002 @ 13:11:
Affijn, dit zijn dus stats over twee dagen, en ik hoop dat de server het niet helemaal juist heeft, want we staan een straatlengte achter die anandtechmannetjes. Wordt tijd om eens even actie te ondernemen zeg ik!
en bedankt voor het welkom
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Welkom bij D2OL Theuno. Komt de rest van het ECCp team ook over?
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Anoniem: 2109
Kan melden dat Gman bij Project_X is gekomen met 2 nodes en ik ben nu nog een node van een vriend erin aan het gooien
Ons team loopt nu overal en nergens te grazen..Mobster schreef op 05 november 2002 @ 15:16:
Welkom bij D2OL Theuno. Komt de rest van het ECCp team ook over?
is vooral omdat ik het druk heb gehad, en ik zit eigenlijk met GOEDE subteam stats. Verder eist deze client nogal veel en loopt ie niet 100% soepel, wat ook de nodige problemen oplevert
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
ik hoop er op dat de stats niet kloppen, van mezelf.
ik dump vandaag 250 candidates...voor 1 gebruiker best ok d8 ik
maar ik zie niks erbij komen..sterker nog, in d2ol client ging ik van total candidates 450 naar 350 ...
gvd...
als ik 250 cands kwijt ben dan ben ik denk ik wel weg bij dit project.
(250 ivm dat een andere pc nog 150 moet flushen..)
ik dump vandaag 250 candidates...voor 1 gebruiker best ok d8 ik
maar ik zie niks erbij komen..sterker nog, in d2ol client ging ik van total candidates 450 naar 350 ...
gvd...
als ik 250 cands kwijt ben dan ben ik denk ik wel weg bij dit project.
(250 ivm dat een andere pc nog 150 moet flushen..)
Anoniem: 28168
Een dag te laat er achter komen dat je een 50.000 mijlpaal bij D2OL had IS NOOIT GRAPPIG

Pagina: 1