Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52
jurma schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:21:
[...]

Ja maar het is wel een oud ding, ze moeten een 6100 met bluetooth uitbrengen. Want tegenwoordig heb je wel bluetooth nodig (ik dan voor me jabra headset)
Ze moeten 6230 in 6100 stoppen.

Dus camera blauwtand zelfde superscherm oid.

Dan pas word het interessant.

6100 lekker ultra licht ultra klein wel dikke nadelen.

Traag scherm, verouderd heeft geen nieuwe technologie. Alleen IRDA (wow zeg :/ ) en GPRS kan is er leuk aan. Voor de rest zwaar verouderd telefoon in mijn ogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Mag dan miss zwaar verouderd zijn (net als dit topic :D ), maar ik gebruik met 6100 nog steeds naar volle tevredenheid.

Ik heb zowel een 6230 als een k700i gehad, maar als je bekijkt wat je werkelijk met je telefoon doet...bellen/sms (i know, i'm oldfashioned! ;)) dan voldoet ie prima.

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:22
Buzz_Lightyear schreef op zondag 24 april 2005 @ 16:41:
Mag dan miss zwaar verouderd zijn (net als dit topic :D ), maar ik gebruik met 6100 nog steeds naar volle tevredenheid.
Hehe same here, zat laatst te denken om mijn abbo te verlengen met nieuw toestel, maar heb maar een jaar gekozen voor 40% korting op de kosten, telefoon doet het nog prima en ik bel en sms toch alleen maar.
Prachtig dingetje vind ik het nog steeds :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb deze telefoon laatst 2de hands aangeschaft via marktplaats. De telefoon had van oorsprong een KPN mobiel simlock maar was naar eigen zeggen simlockvrij gemaakt. Maar het probeem is dat ik niet tot nauwlijks bereik heb met een Vodafone prepaid simkaart, soms heel even 5 min, maar voor het overgrote deel niet. Hetzelfde geldt voor een telfort simkaart. Maar met een AH mobiel prepaid simkaart (kpn netwerk) heb ik uitstekend ontvangst. En ook als ik bij netwerk kiezen: handmatig doet kan hij alleen het KPN netwerk vinden. betekend dit dat hij nog niet compleet simlockvrij is?

"There's no place like 127.0.0.1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackRyan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48
JosephdeJong schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 17:26:
Ik heb deze telefoon laatst 2de hands aangeschaft via marktplaats. De telefoon had van oorsprong een KPN mobiel simlock maar was naar eigen zeggen simlockvrij gemaakt. Maar het probeem is dat ik niet tot nauwlijks bereik heb met een Vodafone prepaid simkaart, soms heel even 5 min, maar voor het overgrote deel niet. Hetzelfde geldt voor een telfort simkaart. Maar met een AH mobiel prepaid simkaart (kpn netwerk) heb ik uitstekend ontvangst. En ook als ik bij netwerk kiezen: handmatig doet kan hij alleen het KPN netwerk vinden. betekend dit dat hij nog niet compleet simlockvrij is?
Het bereik heeft niks met de sim-lock te maken. Het bereik van de providers bij jouw thuis(?) is gewoon heel slecht. Je zit nu gewoon aan KPN vast als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
Het bereik is niet slecht van de providers zelf, met een andere telefoon heb ik gewoon prima bereik. Zou het kunnen liggen aan de antenne van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
JosephdeJong schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 22:39:
Het bereik is niet slecht van de providers zelf, met een andere telefoon heb ik gewoon prima bereik. Zou het kunnen liggen aan de antenne van de telefoon?
KPN en Vodafone gebruiken de 800MHz frequentieband, Telfort, Orange en T-Mobile gebruiken 1800MHz frequenties. Als Vodafone het niet goed doet, dan zou KPN het ook niet goed moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eftalou
  • Niet online
excuses, ik heb geen KPN mobile simkaart getest, maar het bleek een simkaart via het telfort netwerk te zijn, wat blijkt nou, AH mobiel via het telfort netwerk heeft nog redelijk ontvangst, maar is wel erg instabiel. de ene keer heeft hij 5 streepjes ontvangst en de andere keer maar 1. Hetzelfde geldt met een T-mobile netwerk. Zou het kunnen dat de antenne beschadigd is waardoor hij netwerken op het 800 mhz netwerk niet goed kan ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
JosephdeJong schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:24:
excuses, ik heb geen KPN mobile simkaart getest, maar het bleek een simkaart via het telfort netwerk te zijn, wat blijkt nou, AH mobiel via het telfort netwerk heeft nog redelijk ontvangst, maar is wel erg instabiel. de ene keer heeft hij 5 streepjes ontvangst en de andere keer maar 1. Hetzelfde geldt met een T-mobile netwerk. Zou het kunnen dat de antenne beschadigd is waardoor hij netwerken op het 800 mhz netwerk niet goed kan ontvangen?
Het antennegedeelte kan beschadigd zijn ja. Kan denk ik niks aan gedaan worden mocht dat het probleem zijn. Overigens heeft jouw probleem niks met dit topic te maken. Je had imo beter een nieuw topic kunnen openen.
Pagina: 1 2 3 Laatste