Best een vage topic titel, als iemand een beter weet, roep maar.
Ik heb 2 discussie punten.. allereerst de GSM's waar het over gaat:
De Toshiba Ts21i:

Specs:

Specs:
Zoals we aan de vele topics over deze 2 toestellen hebben kunnen zien, wordt er gestunt met deze toestellen
Maar ja.. welke GSM zou jij kiezen met het oog op de toekomst?
De Toshiba heeft een groter scherm... maar de Ericsson heeft bluetooth + een camera add-on.. Ik vind het gewoon lastig om te kiezen!
Je kunt ze kopen bij gsmstunter en belnu (aka imodeshop)... het enige verschil is dat je bij belnu geen verzendkosten betaalt bij een KPN aktie..
Bij alletwee de GSM's en zaken sluit je een 1-jarig kontrakt af... zonder start en abonnements kosten! Natuurlijk wel je gesprekskosten die je over de 60 minuten heen gaat die je krijgt + je betaalt na 3 maanden alleen voor de data en je moet na 6 maanden je abo wijzigen anders betaal je meer dan je terug krijgt van belnu of gsmstunter
Vraag me niet waarom, maar KPN schuift het op het testen van het I-mode netwerk, volgens mij willen ze inkomsten halen uit het feit dat er natuurlijk voldoende mensen zijn die hun abbo niet verlagen na die 6 maanden!
Wie is er volgens jou nou betrouwbaarder...? Heb je ervaringen? deel ze met ons!
Ik heb 2 discussie punten.. allereerst de GSM's waar het over gaat:
De Toshiba Ts21i:

Specs:
En dan de Ericsson T68i:GSM: 900/1800
Data capability: GPRS Class 8
Screen: 256 colours
Antenna: Embedded
Battery: Li-ion
Talk time: 150 to 210 minutes
Standby time: 120 to 180 hours
ADDITIONAL FEATURES:
Browser: i-mode™
SMS text input: T9
Languages: English, French, German, Italian,
Dutch, Spanish
Email: i-mode mail
Speaker: Polyphonic 16 chord
Downloadable ring tones: 10
Downloadable pictures: 20
Phone book: 250 entries with 20 groups
Scheduler: Calendar, reminder, notes
Games: 2 embedded
Clock/alarm: Yes
Vibrating call alert: Yes
Call List: 10 missed, 10 called, 10 received
Speed dialling: 7 numbers
Screen saver: Selectable/downloadable
Background images: selectable/downloadable
Ring tones: 20 embedded
VIP caller ID: Yes
Audio profile: Normal – meeting – silent –
indoor – outdoor – car
Keypad lock: Yes

Specs:
_______________________________________________________________De T68i heeft zo ongeveer de zelfde specs als de toshiba, is alleen kleiner.. lichter en heeft bluetooth.
Zoals we aan de vele topics over deze 2 toestellen hebben kunnen zien, wordt er gestunt met deze toestellen
Maar ja.. welke GSM zou jij kiezen met het oog op de toekomst?
De Toshiba heeft een groter scherm... maar de Ericsson heeft bluetooth + een camera add-on.. Ik vind het gewoon lastig om te kiezen!
Je kunt ze kopen bij gsmstunter en belnu (aka imodeshop)... het enige verschil is dat je bij belnu geen verzendkosten betaalt bij een KPN aktie..
Bij alletwee de GSM's en zaken sluit je een 1-jarig kontrakt af... zonder start en abonnements kosten! Natuurlijk wel je gesprekskosten die je over de 60 minuten heen gaat die je krijgt + je betaalt na 3 maanden alleen voor de data en je moet na 6 maanden je abo wijzigen anders betaal je meer dan je terug krijgt van belnu of gsmstunter
Dit totaal krijg je dus terug gestort van belnu of gsmstunter!6 Maanden Allround 6 x € 18,95 € = 113,70
6 Maanden Economy 6 x € 8,95 € = 53,70
12-3 = 9 Maanden I-mode 9 x € 3,- = € 27,-
12-3 Maanden 200kb data 9 x € 2,- = € 18,-
Totaal: € 212,40
Vraag me niet waarom, maar KPN schuift het op het testen van het I-mode netwerk, volgens mij willen ze inkomsten halen uit het feit dat er natuurlijk voldoende mensen zijn die hun abbo niet verlagen na die 6 maanden!
Wie is er volgens jou nou betrouwbaarder...? Heb je ervaringen? deel ze met ons!