Bios Hercules Geforce II Prophet GTS 32MB

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Hee...
Ik heb pas een geforce II GTS aangeschaft van hercules. Ik heb wat problemen met m'n systeem. Mogelijk komt dit door het bios van m'n geforce2. Op de herculessite is wel een biosupdate te downloaden voor de 64MB-versie (ik heb dus de 32MB). Omdat dit bios niet te downloaden is bij de 32MB-versie, en ook in de setup van het bios alleen over de 64MB wordt gesproken, weet ik niet of ik dit bios kan gebruiken voor de 32MB versie. Wie heeft hier ervaring mee? Is dit bios wel of niet geschikt voor mijn 32MB versie. De ellende is dat ik regelmatig heb geprobeerd het forum van hercules te bereiken, maar ik kan niet registreren (fout bij het laden van de pagina). Ik hoop dat op dit forum iemand is die me wel kan helpen

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Niemand?

F_J_K: vooruit, een kickje speciaal voor jou (en mij uiteraard)

• Siluro
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 16:12
Lol gaan we ouwe topicjes omhoogtrappe? :P

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:18
Tja ik heb het nooit geprobeerd maar kan best zijn dat het niet werkt omdat het gwoon een andere kaart is. Aan de andere kant kun je het toch gewoon proberen. Gewoon je oude bios opslaan en de andere erin flashen. Werkt het niet dan flash je hem weer terug.

Wel op eigen risico btw. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Twistedmark op 05-06-2003 23:10 ]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
F_J_K wees me erop dat het toch eens tijd was om m'n oudste topic omhoog te trappen....

Niet serieus bedoeld dus. Hoewel ik overigens het antwoord nog steeds niet heb. Ik heb geen problemen meer; het lag aan een instabiel moederbord (A7V Rev 1.02)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Siluro schreef op 05 juni 2003 @ 23:06:
Lol gaan we ouwe topicjes omhoogtrappe? :P
wat boeit dat nou weer ?

naja zeg

[ Voor 4% gewijzigd door Glashelder op 05-06-2003 23:09 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
:D

Mjah.. lekker kansloze kick :P

Enkeltje dicht }>
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.