AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
hang er een coolertje onder, bevorderd wel de performance en levensduur van je hdd,
cool met name de DSP-chip die grote onder je harddisk, deze wordt nl. heet heetst van de hele hdd..
cool met name de DSP-chip die grote onder je harddisk, deze wordt nl. heet heetst van de hele hdd..
Je moet echt wel een cooler onderhangen. zeker als je weinig ruimte om de harddisk heen hebt. Cooler is 49 gulden ofzo laatste keer dat ik keek bij funprice. Duur dus voor zo een plat dinkie.
Verwijderd
hmm cooler voor hdd? ik heb zelf 4 7200rpm hdd's "op elkaar gestapeld" maar heb helemaal niet zo'n problemen met hitte
lijkt me idd een beetje raar dat je gewoon op een toch wel standaard worden de hd (7200 toeren is toch hard op weg de standaard te worden (zijn)) perse een koeler moet frotten.. jezus, hoeveel koelers krijgen we in de kast van de toekomst??
-voeding:1
-cpu:1-2
-hd:1 (per hd, dat zullen er dus gemiddeld 2 zijn)
vid kaart: 1
dat maakt gemiddeld 4-5 fannen in je kast! niet normaal meer hoor, kunnen ze niet de techniek een beetje verbeteren voor ze de chips maar uitbrengen en ze dan in artische omstandigheden moet laten draaien wil het werken??
aan de andere kant: het zijn natuurlijk wel relatief nieuwe produkten en over een tijdje zijn die fannen niet meer nodig.
-voeding:1
-cpu:1-2
-hd:1 (per hd, dat zullen er dus gemiddeld 2 zijn)
vid kaart: 1
dat maakt gemiddeld 4-5 fannen in je kast! niet normaal meer hoor, kunnen ze niet de techniek een beetje verbeteren voor ze de chips maar uitbrengen en ze dan in artische omstandigheden moet laten draaien wil het werken??
aan de andere kant: het zijn natuurlijk wel relatief nieuwe produkten en over een tijdje zijn die fannen niet meer nodig.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Als ik me niet vergis hebben ze laatst zo'n supergeleidend stofje gevonden waravan ze mobo's enzo zouden kunnen maken, dus in toekomst zullen ventilatoren toch minder nodig zijn gok ik.......hoop ik
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Onder de HD ?? I heb mij fan erop geplaatst!
Het is zo'n Seagate Barracuda, schijnt dat er in de handleiding zelfs staat dat er een fan op moet.
Echter ik heb na het het plaatsen van de fan geen abends meer ....

(Yep, een 80 mm fan op de HD.
GrtZ
Koffie
Het is zo'n Seagate Barracuda, schijnt dat er in de handleiding zelfs staat dat er een fan op moet.
Echter ik heb na het het plaatsen van de fan geen abends meer ....

(Yep, een 80 mm fan op de HD.
GrtZ
Koffie
Pagina: 1