Probleem met TV Out en Leadtek Ti4400

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Mede Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem:
Mijn TV Out doet niet helemaal wat hij zou moeten doen mbt het afspelen van een .avi of iets dergelijks.
Als ik mijn output signaal van mijn videokaart overzet van de monitor naar de TV (en dus de monitor geen beeld meer heeft) kan ik iets afspelen en heb ik normaal beeld op de TV. Als ik het beeld 'kloon' (optie binnen nView) dan hebben zowel de monitor en de TV beeld, dat gaat wel goed, alleen als ik dan met de Mediaspeler iets afspeel zie ik dat alleen op de monitor. Ik zie op de TV dus wel de mediaspeler maar die blijft zwart tijdens het afspelen.

Het vervelende is dat de computer en de TV niet in dezelfde kamer staan en als ik mijn beeld overzet naar TV (wat dus wel goed werkt) ik het beeld niet meer terug kan zetten naar de computer omdat ik niet kan zien waar de mousepointer is.

Ik weet niet wat het probleem is aangezien het klonen van beeld inclusief bewegende beelden wel gewerkt heeft. Ik heb geen idee wat er veranderd zou moeten zijn.

Ik draai de officiele nVidia driver 30.82 en er zit een SVHS kabel tussen mijn computer en de TV.

Ik hoop dat iemand een idee heeft of weet waar het aan ligt. C'mon tweakers, help me please :)

Verwijderd

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Je kunt het beste eerst jezelf proberen te helpen, je bent namelijk niet bepaald de eerste die tegen dit probleem stuit. Gebruik dus eerst de search en/of google, hiermee vind je de oplossing.

Dit topic is gesloten.