Toon posts:

SMS op je website!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb de search gebruikt, heb ook de zoekmachines gebruikt, maar ik vind totaal niks.

Ik wil dus voor mijn website een SMS-service maken, zodat gebruikers via mijn website SMSjes kunnen versturen!
Kan dit en zo ja hoe?

Alvast bedankt

Verwijderd

Vergeet dit maar...of je moet er bakken met geld tegenaan willen gooien.

je betaald gewoon per sms, en waarschijnlijk heb je ergens een contract nodig. success >:)

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er dan bedrijven die dit aanbieden? Welke?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:38
email adres bij o2.nl aanvragen, mailform op je website naar dit mailadres verwijzen

(werkt niet altijd even betrouwbaar, maar daar is het dan ook gratis voor :) )

Verwijderd

idd. De zon gaat niet voor niks op. Op mijn site staat software waarmee je sms programmatisch kunt versturen met een nokia telefoon aan je computer gekoppeld. Maar dat kost je helaas dus per SMS, denk niet dat dat is wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht dat er ook een mogelijkheid was om dit gratis te kunnen versturen, waarbij er uiteraard reclame zal worden getoond!?

Verwijderd

Topicstarter
monkel schreef op 05 november 2002 @ 11:48:
email adres bij o2.nl aanvragen, mailform op je website naar dit mailadres verwijzen

(werkt niet altijd even betrouwbaar, maar daar is het dan ook gratis voor :) )
Maar wat heeft dit met sms te maken???
Geven ze daar dan een legale uitleg over??

• KnoppenSpook
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-09-2023
that was in the old (free) days of internet

/me weet geen leuke quote voor in zijn signature

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:59

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je zou het op je eigen server kunnen draaien, met in de server een modem waarmee je gewoon over je eigen telefoonlijn / telefoonrekening SMS verstuurd met een SMS Software alternatief voor op je PC (Voor linux is er bijvoorbeeld wel een stukje software te vinden welke gewoon via de "openbaar beschikbare" SMS server (=/= die voor mobiele abonnementen) SMS kan versturen, maar ook dasn betaal je gewoon netjes zelf per verzonden SMS'je (Ik durgf niet te zeggen hoeveel dit ongeveer kost, maar volgens mij is het iets goedkoper dan met een mobiel)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Google eens jongen. Check de sites van de bedrijven die dat aanbieden of vraag het hen.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.