Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Mag ik ff vragen wat je met dongle bedoelt....
Zal wel rare vraag zijn, maarja leer ik misschien nog wat
Zal wel rare vraag zijn, maarja leer ik misschien nog wat
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
een dongle is een extern doosje met een draadje er in en een draadje er uit, in dat doosje zal wel een conversie gebeuren ofzo 
Soms heb je voor software pakketten ook een dongle nodig, die prik je dan tussen je keyboard en je keyboard aansluiting van je pc.
Soms heb je voor software pakketten ook een dongle nodig, die prik je dan tussen je keyboard en je keyboard aansluiting van je pc.
idd ... een erg mooie uitleg .. maareh ... zijn ze nou universeel ofnie ?
(wel topic gevonden, maar daar werdt niet echt antwoord gegeven ...)
(wel topic gevonden, maar daar werdt niet echt antwoord gegeven ...)
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Of op je LPT poort etc, ja dat weet ik wel wat een dongle isfetcher schreef op 05 november 2002 @ 11:28:
een dongle is een extern doosje met een draadje er in en een draadje er uit, in dat doosje zal wel een conversie gebeuren ofzo
Maar ik vroeg me af waar hij die in dit geval voor nodig heeft
edit:
Oow ik lees de topictitel eens goed, daar staat het
Maarre, raar dat je kaart alleen DVI heeft.
Antwoord op je vraag: Is universeel ja, moet je er zo tussen kunnen zetten.
Oow ik lees de topictitel eens goed, daar staat het
Maarre, raar dat je kaart alleen DVI heeft.
Antwoord op je vraag: Is universeel ja, moet je er zo tussen kunnen zetten.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
De PoV GF4 ti4200 heeft VGA, TV en DVI out hoor, en in de doos zit een TV out kabel en een DVI naar VGA converter
owwww . die zit erbij ...
WOEI ... dat kon ik nl nergens terug vinden ...
Komt mooi uit, scheelt weer bestellen en w88
WOEI ... dat kon ik nl nergens terug vinden ...
Komt mooi uit, scheelt weer bestellen en w88
Inderdaad, ik heb het nu draaien met de bijgeleverde converter, alleen mijn 2de monitor herkend ie niet via een driver, maar dat schijnt normaal te zijn met een DVI converter
Hoe heb je die tweede monitor dan laten herkennen als ik vragen mag?
Mij lukt het namelijk niet
Mij lukt het namelijk niet
Oh ja joh!!!
Een dongle is een stukje hardware voor op de printerpoort of een USB poort om software te beveiligen, wat hier bedoeld wordt is zoals gezegd een converter, van digitale signalen naar analoge.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Pagina: 1