Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
Ja dat weet ik 
Probeer eens als servernaam 'news' in je niewsproggie..
Probeer eens als servernaam 'news' in je niewsproggie..
Je kunt alleen beter voor binaries e.d. een account nemen op HetNet en hun newsserver nemen. @Home gooit postings in sommige ng's na 24 uur weg... Ook is vaak de eerste posting niet te ziet, en krijg je alleen de reply's
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik wil de news server van een client benaderen. Voor pop3 etc is het dan ipv mail: mail.home.nl . Dan zou je zeggen dat news van een client: news.home.nl moet zijn, maar dat werkt dus niet...
Hier in Enschede had ik hetzelfde probleem.
Ik heb als server het volgende ingevuld.
news.ensch1.ov.nl.home.com
Zoek m.b.v. winipcfg jouw host name op en vervang jouw computernaam door news.
Als het goed is moet je nu op de newsserver van @home kunnen komen.
Bedankt!
Verwijderd
Weet iemand toevallig ook het preciese adres van de @home newsserver in groningen?Op woensdag 01 november 2000 23:14 schreef Stefan24 het volgende:
Hier in Enschede had ik hetzelfde probleem.
Ik zit via de universiteit (rug dus) op kabel internet, maar de newsserver news.rug.nl heeft nou niet echt een groot aanbod dus pls help me
Elke @home server heet gewoon blaat.plaats1.provincie.nl.home.com. Dus de newsserver in Groningen is news.groni1.gr.nl.home.com. Maar bespaar je de moeite, daar kun je toch niet bij zonder @home.
wie zegt dat ik geen @home heb...
Dat gaat dus niet meer. De newssever van Het Net is alleen te bereiken als je daar ook hebt ingebeld.Op woensdag 01 november 2000 21:57 schreef Traag het volgende:
Je kunt alleen beter voor binaries e.d. een account nemen op HetNet en hun newsserver nemen. @Home gooit postings in sommige ng's na 24 uur weg... Ook is vaak de eerste posting niet te ziet, en krijg je alleen de reply's
of je vult gewoon het ip adres van de newsserver in, altijd goed.
212.120.66.218
212.120.66.218
specs : wil je niet weten
Raar, ik zit op @home in Tilburg en daar werkt news.home.nl wel. En ik dacht dat jij ook uit de regio komt:?Op woensdag 01 november 2000 22:43 schreef mossel het volgende:
Ik wil de news server van een client benaderen. Voor pop3 etc is het dan ipv mail: mail.home.nl . Dan zou je zeggen dat news van een client: news.home.nl moet zijn, maar dat werkt dus niet...
{/edit}
Ut oh, heb juist thuis gecheckt..
Ik had het fout.... ik was denk ik nog wat verstrooid....mij instellingen zijn dus:
news.tilbu1.nb.nl.home.com **blush**
{/edit end}
Linux is free, when time is no money...but still I try
Zover ik weet bieden de universiteiten abbonementen via de lokale provider aan, zelfs voor de helft van de prijs (hier in Tilburg tenminste). @home news zou best wel eens kunnen werken. Proberen kan je altijdOp dinsdag 06 februari 2001 23:05 schreef Onno het volgende:
Elke @home server heet gewoon blaat.plaats1.provincie.nl.home.com. Dus de newsserver in Groningen is news.groni1.gr.nl.home.com. Maar bespaar je de moeite, daar kun je toch niet bij zonder @home.
Linux is free, when time is no money...but still I try
Vul gewoon "news" in als server. Dan pakt hij automatisch de goede.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
soms verbaas ik mij erover hoe slecht mensen het topic met de bijbehorende vragen lezenOp woensdag 07 februari 2001 13:11 schreef Moartn het volgende:
Vul gewoon "news" in als server. Dan pakt hij automatisch de goede.
dit gaat dus niet werken als je via een router aan hun net zit, grapjas
Pagina: 1