Toon posts:

Goede Joystick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen,

Ik heb een nieuwe pc gekocht en ik wil ook een joystick aanschaffen welke is volgens jullie de beste??

Ik heb namelijk ook een Gamecube en ik ben die controller gewend en het is de heerlijkste controller die er bestaat, nou zag ik bij lik sang een adapter om je GC controller aan je pc aan te sluiten enige mensen met ervaring met deze??

Afbeeldingslocatie: http://media.lik-sang.com/images//large/gc-cube_connection_usb.jpg

thx

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:36:
Yo mensen,

Ik heb een nieuwe pc gekocht en ik wil ook een joystick aanschaffen welke is volgens jullie de beste??

Ik heb namelijk ook een Gamecube en ik ben die controller gewend en het is de heerlijkste controller die er bestaat, nou zag ik bij lik sang een adapter om je GC controller aan je pc aan te sluiten enige mensen met ervaring met deze??

[afbeelding]

thx
Dat soort adapters zijn meestal wel de moeite waard. Ik heb zelf een converter om PSX controllers op m'n PC aan te sluiten, en dat is gewoon ideaal. Mijn favoriete controller kan ik nu gebruiken op de PC, en alle knoppen zijn bruikbaar, dus ik kom nooit meer knoppen te kort.
Als de GC controller je favoriet is, dan zou ik zeker zo'n converter kopen.

Verwijderd

Inderdaad en volgens mij kan je ze gewoon bij www.psxshop.nl halen
maar dat weet ik niet zeker heb er wel een ps2 naar xbox converter voor joypads gehaald

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 19:39
Ik heb zelf de Gravis Xterminator.

Ligt heerlijk in de hand, heeft gigantisch veel verschillende knoppen (o.a. buttons / slider / analoge shoulder buttons / pov-hat / analoge joystick / digital x-pad)

Ik kan er alle spellen mee spelen van race tot flight simulator tot beat m-ups :)

Afbeeldingslocatie: http://maccentral.macworld.com/news/0005/images/xterminator.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door Vimana op 05-11-2002 12:19 . Reden: typo ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:54
Thrustmaster Dual Power Gamepad..(met FF)

Is gewoon een van de beste die er is, testen van gelezen ed.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

SandeR schreef op 05 november 2002 @ 12:22:
Thrustmaster Dual Power Gamepad..(met FF)

Is gewoon een van de beste die er is, testen van gelezen ed.
idd, die heb ik ook, is een PS2 controller zeg maar met 2 extra buttons en een rubber achtige feel, dus geen last van schuiven enzo :)

maare, hij had het toch over een joystick en niet over een gamepad ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Topicstarter
Keez ik bedoelde dan wel de gamepad jah...vandaar die vraag over die gamecube converter
Pagina: 1