[Retro] Little Big Adventure wie speelt het nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ehm ja okay er was eens... 8)

Eerst maar eens wat info voor de mensen die niet weten wat het is

Little Big Adventure 1 / Relentless (1994)
Afbeeldingslocatie: http://www.adventurecollective.com/screenshots/relent2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.adventurecollective.com/screenshots/relent4.gif
Voor alle mensen die hem nog wel hebben en willen spelen maar hem niet aan de praat krijgen onder win95 of hoger is er sinds kort een patch beschikbaar waardoor je onder elke windows versie kan gamen. :)
http://www.lbawin.c0m.st/

Little Big Adventure 2 / Twinsen's Odyssey (1997)
Afbeeldingslocatie: http://www.users.globalnet.co.uk/~akimber/Lupin-Bourg2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.users.globalnet.co.uk/~akimber/Port-Ludo-white-leaf.gif
Voor mensen die deze game niet aan de praat krijgen met een Geforce 2 onder win2000 of hoger is er ook een patch gemaakt :)
LBA2 Geforce2 patch

Beide games zijn ontwikkeld door Adeline Software uit frankrijk. Het team van Adeline is later ingehuurd door Sega voor het maken van games voor de Dreamcast het resultaat hiervan zijn Toycommander, Toyracer en de nooit uitgebrachte horror/adventure Agharta.
Na te zijn gedumpt door Sega is een deel van het team terug gegaan naar Adeline Software en een ander deel inclusief de bedenker van LBA (Frederick Raynal) is een nieuwe gamestudio begonnen en dat is F4-Toys.

Tot dusver de algemene info :)
Is dr' nog iemand die dit spel speelt ik mag zelf af en toe nog wel graag ff een beetje rondjes lopen enzo :*)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat heb ik vroeger wel vrij vaak gespeeld. Was echt een cool en zeer mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deel 2 en speel dat nog wel eens, maar deel een kreeg ik steeds niet aan de praat. Dus ik kijk op die link, maar ik zie nergens iets waar je kan downloaden of ben ik dan gek :?

laat maar ik ben scheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-10 10:46
Ach ja, die goede oude tijd. Waren echt 2 zeer kewle spellen. Ben er uren zoet mee geweest. En de graphics waren voor die tijd ook zeer verbluffend. Helaas is de adventure een uitstervend ras in de moderne spielerij ;(, maar toch een favoriet genre bij mij. Dan denk ik aan series als Leisure Suit Larry en Monkey Island. Magnifiek. Spellen waar je dagen zoet mee kunt zijn.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe is nogsteeds een superspel speel em af en toe nog op mijn server

samen met deel 2 en vele andere goeie oude klassiekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 10:38:
ik heb deel 2 en speel dat nog wel eens, maar deel een kreeg ik steeds niet aan de praat. Dus ik kijk op die link, maar ik zie nergens iets waar je kan downloaden of ben ik dan gek :?

laat maar ik ben scheel
Dr' staat helaas geen directe link, omdat de patch nog steeds een beta is je moet je eerst registreren om de beta te kunnen donwloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 november 2002 @ 10:46:
[...]

Dr' staat helaas geen directe link, omdat de patch nog steeds een beta is je moet je eerst registreren om de beta te kunnen donwloaden.
ok, bedankt voor de tip, maar alleen kan hij geen enkele pagina vinden, ligt aan mijn verbinding denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

LBA2 was het eerste spel waar ik heel lang mee zoet geweest ben. :)
Wat een heerlijk spel om te spelen is dat zeg, ik kreeg het ooit eens via zo'n illegale cd met een klein stukje van het spel, het was afgelopen op het moment dat de vrouw van Twinsen hem kwam ophalen vanuit de grot nadat je het monster had verslagen. Ik vond het zo'n goed spel dat ik het meteen gekocht heb. :)

Op een gegeven moment ging de cd kapot en heb daarna het spel weer opnieuw gekocht maar niet meer gespeeld, binnenkort toch maar weer installeren.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je soms wordt herinnerd over de goeie ouwe tijd. LBA 1+2 zijn ook door mij uitvoerig gespeeld, en ook de nodige frustraties meegenomen |:( Maar ik zal de patches ff gaan proberen, kan ik hem nog een keertje uitspelen. heb ik ook wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:22
toevallig dat ik 3 dagen geleden overnieuw begonnen ben met lba2!!

alleen ik heb een rip |:( dus geen filmpjes, en dat suckt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-10 08:56
wel veel gespeeld ja...
stoer spel...

maar waarom zulke retro topics?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
party42 schreef op 05 november 2002 @ 11:50:
wel veel gespeeld ja...
stoer spel...

maar waarom zulke retro topics?
Omdat het hier in spielerij alleen nog maar over games gaat die of al veel te veel topics hebben gehad (zie die flightsimulator screenshots deel 40) of over games die nog niet eens uit zijn en die nou al meer topics hebben dat dan ik ooit geopend heb (zie doom3 topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*raises hand*
geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:43

Maxow

Hidden Sound System

_/-\o_ woei, dat spel 0wnt(de) zoo hard, was het mooiste spel toen in die tijd ;) kheb 2 nog steeds officieel (1 destijd verkocht |:( nooit moeten doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwha heb het ook gehad,
spel was mooi, verhaal was goed, gameplay was cool.
maar er waren wel redelijk veel schoonheids foutjes. (zo i zo al een onbegrijpelijk save systeem imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

idd, saven in LBA1 was een ramp, denk je heel ver te zijn, ga je dood, moet je weer 3 uur spelen om op dezelfde plek te komen, terwijl je je inventory wel houd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Vond ik anders wel mee vallen je had idd bepaalde savingpoints maar deze bevonden zich niet echt ver van elkaar dat je zolang moest spelen om weer terug te komen waar je was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je het niet erg vind speel ik het niet meer, maar het komt nog steeds zeer hoog voor in m'n lijstje 'beste games ooit'. _/-\o_

Ik hoop stiekem dat er nog een Deel 3 komt, maar ik vrees dat dat er nooit van zou komen ;(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 1 was echt meesterlijk daar ben ik ook tijden mee bezig geweest alleen deel 2 was veel meer van hetzelfde :(

Waar ik maanden over deel 1 deed, was ik zo door deel 2 heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 13:49:
Deel 1 was echt meesterlijk daar ben ik ook tijden mee bezig geweest alleen deel 2 was veel meer van hetzelfde :(

Waar ik maanden over deel 1 deed, was ik zo door deel 2 heen :(
Ben ik niet met je eens maargoed ik heb over deel 1 dan ook maar 3/4 dagen gedaan en over deel 2 ruim een maand. Ondanks dat vind ik deel 1 wel het beste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 november 2002 @ 13:57:
[...]

Ben ik niet met je eens maargoed ik heb over deel 1 dan ook maar 3/4 dagen gedaan en over deel 2 ruim een maand. Ondanks dat vind ik deel 1 wel het beste :)
Zonder walkthrough :?
Netjes :)

Speelde je eerst deel 1 en dan deel 2 :? want de puzzels in deel 2 leken gewoon veel op de puzzels uit 1 daarom vond ik hem makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 15:14
Woei @ DarK_M :)

Ik speel het nog wel eens, ben deze website begonnen en ben nog steeds redelijk actief in de Magicball Network forums.

Het spel blijft blijkbaar nog steeds boeien. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het nooit uitgespeelt.
ik kan me vaag herineren dat ik nog ergenst in een desert was ofzo.
en een semi doolhof/dungeon met skeleten en het ging om een boek?
en een heel bruut filmpje dat je ging snowboarden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:17

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Ik heb het gister nog gespeeld :o :o , erg LOL spel :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Waves @ Wacko :p
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:03:
[...]
Zonder walkthrough :?
Netjes :)

Speelde je eerst deel 1 en dan deel 2 :? want de puzzels in deel 2 leken gewoon veel op de puzzels uit 1 daarom vond ik hem makkelijker
Ik heb eerst LBA1 uitgespeeld (geleend van een kameraad) en een week daarna heb ik LBA2 gekocht :) want die was toen namelijk ook al uit.. En ik heb hem helemaal zonder walkthrough gedaan ik had toen nog geen internet dus ik kon ook geen walkthrough downloaden. Later heb ik ook nog LBA1 gekocht, ik moest hem gewoon zelf ook hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
ik heb het vroeger wel gespeelt, alleen vond ik de besturing wel irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
dat spel kickte zwaar ass. Toen deel 2 uitkwam zat ik in de brugklas, ging ik altijd bij een vriendje LBA-2 spelen. Er zat ook zo'n autotje in waarin je kon zitten.

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu beta-tester voor LbaWin alleen als ik op dat Forum kom zie ik nergens
een link om LbaWin te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Als je bent ingelogd moet je naar 'bekijk bug/view bugs' gaan en dan staan er een hele rij met bugs (duh) en daartussen worden ook de nieuwste releases van de patch downloaden de huidige versie is nu 0.7.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Jups, deel 2 erg veel gespeeld indertijd. Super mooi spel, een van mijn favorieten! Perfecte combinatie van adventure, actie etc. Mooie scenario's, leuk verhaal, sfeermakende muziek.. Origineel inclusief doos en boekje staat hier nog in de kast, en wil hem zeker nog eens opnieuw gaan spelen.. :)

Had toen een P100, en dat spel liep daar gewoon verbluffend goed op met bovengemiddeld goede graphics voor die tijd.

Volgensmij was er trouwens al een volledig werkende patch voor geforce kaarten, tenminste dacht dat ik dat ooit gezien had.. :?

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:45
Zwaar inorde dat spel!!
Ik heb een goede maand geleden deel 2 gekocht, lag bij de [no spam] bart smit [/no spam] in een bak met afdankertjes, € 2,50 voor betaald. Vroeger heb ik ooit zo'n demo ervan gespeeld en vindt het nog steeds een kikkuh spel!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook in budget gekocht, heb hem nog niet uitgespeeld. Maar mijn broertje wel. grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 22:39
Super spel,

Deel 1 en 2 gekocht, voor deel 1 heb ik 60km in de bus gezeten omdat hij nergens was bij mij in de buurt! als 11 jarig jochie met de bus om hem te halen :)

HET spel, altans naar mijn weten, waar je voor het eerst ooit echt verschillende geluiden had als je over verschillende oppervlaktes liep zoals ijzer, stof en steen.. echt prachtig!! in het begin ook alleenmaar op en af op en af een ijzeren plaat gestapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
ah nu je het zegt dat had ik toen der tijd inderdaad ook nog niet echt een ander spel gezien.. het is zelfs zo erg dat je in deel 2 als je over het gras loopt en je gaat boven op een bloem staan springen hoor je weer een ander geluid :) het kan zelfs nog wel zo zijn dat het in deel 1 ook al het geval is maar dat weet ik zo even niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm... Tasma, je weet wel dat dit topique redelijk oud is, he? :P

Maar LBA1 en 2 behoren tot mijn favoriete spellen :D
Ik hoop stiekem nog steeds op een deel 3 :X

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb LBA1 een stuk of 5 keer achter elkaar uit gespeeld. Wat was ik toen nog klein :)
Heb de demo van LBA2 ook tig keer uitgespeeld... maar helaas nooit gekocht...
Moet maar kijken of deel 2 ergens te downloaden is, aangezien ik er vanuit ga dat hij niet meer in de winkels ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiero. :D
Meesterlijk spel, een van mijn all-time-favourites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:51:
Ik heb LBA1 een stuk of 5 keer achter elkaar uit gespeeld. Wat was ik toen nog klein :)
Heb de demo van LBA2 ook tig keer uitgespeeld... maar helaas nooit gekocht...
Moet maar kijken of deel 2 ergens te downloaden is, aangezien ik er vanuit ga dat hij niet meer in de winkels ligt...
'k heb 'm vorig jaar nog gekocht, dus ik zeker te koop :)
edit:
Gloof bij de FreeRecordShop ofzo dat ik 'm heb gekocht. Voor 5 euro ofzo :o

[ Voor 14% gewijzigd door oVRoM op 19-09-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik vind het jammer dat ik XP draai en dus geen LBA2 meer kan spelen, ik kan wel VMWare installeren maar om nu een mega-installatie voor één spel te doen vind ik ok zonde van mijn HD-ruimte. :)

Echt, dit spel is zijn geld dik waard, nouja, het kost bijna niets meer dus voor het geld hoef je het niet te laten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOAAH Die game ROCKZZZZ... Kheb ze ook allebei orgineel... allbei uitgespeeld ofcourz.. echt zulke goede adventures!!! Kheb er zo veel tijd ingestookuh om al die dingen op te lossen man die shit was goed... En die filmpjeuhz waren zoo vet voor die tijd echt !!! Muziek ervan is ook heel erg goed...

ik moet die gameZ weer ez pele!!!!

Koel !!! dat dit nog hier word besproken

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesdomain.com/gdreview/zones/reviews/pc/relent1.gif

YEA!!!!! DIT OWNZZZZzzz (vette flashback van vroeger :))
grtz Bo

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
bazs2000 schreef op 19 September 2003 @ 13:24:
Ik vind het jammer dat ik XP draai en dus geen LBA2 meer kan spelen, ik kan wel VMWare installeren maar om nu een mega-installatie voor één spel te doen vind ik ok zonde van mijn HD-ruimte. :)
Hoezo werkt LBA2 niet onder XP dan? Doet het hier prima?

edit:
Nou, hij heeft het hier prima gedaan afaik iig :)

Zojuist even opnieuw geinstalleerd; doet het prima. Had wel die Geforce2 patch nodig (zonder dat ik een Geforce 2 heb) :)

[ Voor 22% gewijzigd door oVRoM op 19-09-2003 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Que? Wat doet die patch dan? Misschien dat ik mbv die patch weer kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

is er ook een oplossing om LBA1 weer te spelen... die wil ik nog steeds weer een keer spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Niet online
Maxow: Lees anders de eerste post eens?
bazs2k: Grafisch probleem oplossen. Hier start 'ie wel maar geeft het beeld 4x door elkaar heen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

omfg |:(

ik zag dat ik al eerder in dit topic had gepost en d8 dat er toen nog nix voor was, dus stug niet doorgelezen en pas begonnen met lezen bij de nieuwe posts |:(

sorry :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

LBA whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doet me echt weer denken aan die goede tijd toen je nog langer dan 3 dagen over deed om een spel uit te spelen _/-\o_

en ja ik hen LBA kapot gespeel dat was echt een top spel
ik denk dat ik het weer eens ga spelen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Spoiler*

En dan op die planeet, als je er ontsnapt bent, en je met een ruimteschip weer terug moet. Ik had dat niet door, en probeerde steeds met mijn jetpack over die mist te gaan, en dat beest te ontwijken...

*sigh* good ole days

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Ik vind het best nep dat LBA2 compleet in 3D is maar dat er geen dynamic camera is.
Steeds maar still shots van achter jou als je op spatie drukt.

Je kan wel heel snel op spatie drukken op het te simuleren maar dan gaat het in slomo. :)

• Dark_M
  • Niet online
hehe dat snel op spatie drukken doe ik ook altijd :)
Misschien dat iemand het ooit nog voor elkaar krijgt om een progje te schrijven zodat je het spel inderdaad vanuit de 3e persoon kunt spelen..

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

ik heb LBA 1 en 2 nooit uitgespeelt, Maar het zag er heel goed uit voor die tijd.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07 16:21
Het Scootertje in 2 is gaaf... ga je midden op de weg staan, komt dat scootertje aan... melig toetertje :)

LBA ownage :)

* Freggel_United heeft ze allebei uitgespeeld destijds :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzilt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-10 10:15
Ik heb wat informatie gevonden over LBA 3. :P

Linkie 1
Linkie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harley538 schreef op 28 september 2003 @ 23:56:
Ik heb wat informatie gevonden over LBA 3. :P

Linkie 1
Linkie 2
??? LBA3? Komt die dan?
>> ik wacht er iig al jaren op _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The latest news on LBA3
Last Modified 02/08/2000 13:39:16
nou.. weinig kans denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online
Nope LBA3 komt niet meer, k hoop natuurlijk van wel maar de kans is na al die tijd echt alleen maar kleiner geworden zeker nu het originele LBA team zich opgesplitst heeft over meerdere softwarehuizen.. De bedenker van LBA, Frederich Raynal is wel bezig met een andere game genaam Trium Planeta
Trium Planeta is a new game, created by Fred Raynal (LBA 1+2, Alone in the Dark, Time Commando) by his new company, F-4 Toys, comprised of old members of the Adeline Team and No Cliche, his former company(s).

It is not an LBA game, and it most likely will not feature Twinsen or any other LBA character for that matter due to copyright disagreements between Fred and his former company (Which can be read about here ).

No release date (as of 12.31.02) has been confirmed, and the logistics of the game is that it will be a platformer, for the PC and potentially a console(s) (Fred has mentioned that he prefers Nintendo/Shigeru Miyamoto, for those who care).

The game will have an "LBA-esque" atmosphere, and will apparently be similar to Relentless and Twinsen's Odyssey. But once again, it is not connected to LBA at this time, and is not a continuation of the LBA universe. Rather, this is Fred's way of a.) moving on and b.) making money in his chosen profession.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:21
sorry voor het schoppen van dit topic maar ik krijg hem niet aan de praat :(

wanneer ik hem gewoon opstart lijkt het beeld horizontaal uit elkaar getrokken en lopen er allemaal strepen doorheen. de crappy XP compatible mode opties werken natuurlijk ook niet
De patch krijg ik niet installed, ik krijg deze error:
Looking for the original .EXE..
Patching TWINSEN.EXE...
Runtime error 005 at 0000:0850.

heb ook DosBox gebruikt, daarmee krijg ik hem moeiteloos aan de praat, maar onspeelbaar traag (en dat op een FX-51 :X)

relevante specs:
Windows XP corp
onboard sound
Asus Ati Radeon 9800XT

Ook geprobeerd op mijn laptop maar daar had ik dezelfde problemen (ook windows XP corp maar een goedkope Ati Radeon Mobility (8500 cloon?)
De patch, van dezelfde download, doet het daar however wel op :? waarna de game gewoon goed draait, maar gamen op een laptop is niet fijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-10 15:14
Da's LBA1? Probeer LbaWin eens. Die werkt overigens alleen als je de originele cd versie hebt.

LbaWin is soms nog een beetje buggy. Je kunt ook deze onofficiële patch proberen, maar over het algemeen werkt LbaWin veel beter en biedt meer opties.

Overigens staat hier een LBA1/2 troubleshooting guide.
Pagina: 1