Toon posts:

PC (coax dig) + MD = "Cannot copy"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik een Asus P4P-E moederbord (met geintegreerde SoundMax geluidskaart) heb, kamp ik met het volgende probleem: het lijkt niet meer mogelijk digitaal op te nemen vanaf de pc op mijn minidisc deck (beide verbonden via een digital coax kabeltje). Het geluid is wel perfect hoorbaar (in rec mode), het deck vertikt het alleen op te nemen vanaf deze bron (PC): het deck meldt "cannot copy". Deze foutmelding geeft aan dat je probeert een 2e(+) generatie digitale kopie te maken. In tegenstelling tot mijn oude Live! Platinum geeft deze kaart/driver dus waarschijnlijk een copybit-achtig iets mee.

Kan iemand mij hiermee helpen?

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ik ken het probleem, dat is een of andere sneaky anti-copy truc, ik heb nog geen methode kunnen vinden om het te omzeilen.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
Met de oude drivers van de Live! (zelf nooit meegemaakt) was dit ook het geval en een nieuwe driver verhielp toen het euvel.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Ik zou zeggen, ga eens zoeken in de richting van een registry-hack, of kijk eens welke fabrikanten nog meer die audiochip gebruiken.
Het kan zijn, dat Asus alleen maar hele nette drivers meelevert, maar dat bijvoorbeeld Abit ook dezelfe chips gebruikt en wel een gewenste driver aanbied.

Noem anders voor de volledigheid ook ff de audio-chip, zodat mensen kunnen kijken of hun (niet-Asus)-boardje ook die chip heeft.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
TD-er schreef op 05 november 2002 @ 18:24:
Ik zou zeggen, ga eens zoeken in de richting van een registry-hack, of kijk eens welke fabrikanten nog meer die audiochip gebruiken.
Het kan zijn, dat Asus alleen maar hele nette drivers meelevert, maar dat bijvoorbeeld Abit ook dezelfe chips gebruikt en wel een gewenste driver aanbied.

Noem anders voor de volledigheid ook ff de audio-chip, zodat mensen kunnen kijken of hun (niet-Asus)-boardje ook die chip heeft.
het is een ADI 1980. Helaas wordt er op de meeste moederborden geen digitale uitgang bij geleverd....

Verwijderd

Topicstarter
Heeft nog iemand een idee of het mogelijk is software-matig de SCMS uit de gegevensstroom kan halen?
Pagina: 1