Vorige week heb ik een nieuw reepje geheugen gekocht. Toen dat nieuwe reepje erin zat werd hij zeer onstabiel. Programma's bleven vast lopen en af en toe ging mijn pc gewoon ineens opnieuw opstarten. Dan hoorde je alles stoppen, net alsof hij gereset werd.
STuk geheugen zou je zeggen, dus ik heb een nachtje memtest gedraaid maar die vond 0 errors. Toen heb ik er een nieuwe windows op gezet. Maar daar bleef hetzelfde probleem zich voordoen. Alle Biosinstellingen staan gewoon weer terug op default.
Zijn er mensen die dit al eens eerder hebben meegemaakt, want vooral dat spontaan rebooten bevalt mij eerlijk gezegd niet zo erg.
edit:
excuses voor de fucked up topic title, vergat er nog iets achter in te vullen
STuk geheugen zou je zeggen, dus ik heb een nachtje memtest gedraaid maar die vond 0 errors. Toen heb ik er een nieuwe windows op gezet. Maar daar bleef hetzelfde probleem zich voordoen. Alle Biosinstellingen staan gewoon weer terug op default.
Zijn er mensen die dit al eens eerder hebben meegemaakt, want vooral dat spontaan rebooten bevalt mij eerlijk gezegd niet zo erg.
edit:
excuses voor de fucked up topic title, vergat er nog iets achter in te vullen