Ik ben al een tijdje bezig met het omzetten van een stukje (werkende) C-code naar een C++ class (Microsoft Visual C++ 6). Maar ik krijg nu telkens een irritante compileerfout:
Deze fout komt waarschijnlijk door het feit dat de oorspronkelijke broncode in C is geschreven en dat je in C++ op een andere manier moet casten. Maar helaas heb ik niet zoveel verstand van C++ om dit op te lossen. Hier wat code uit het project:
Weet iemand van jullie hoe je dit wel door de compiler krijgt? De compiler geeft wel aanwijzingen, doordat er staat "Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast". Weet iemand hoe je op die manieren moet casten?
code:
1
2
| error C2440: '=' : cannot convert from 'char *' to 'unsigned char *'
Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast |
Deze fout komt waarschijnlijk door het feit dat de oorspronkelijke broncode in C is geschreven en dat je in C++ op een andere manier moet casten. Maar helaas heb ik niet zoveel verstand van C++ om dit op te lossen. Hier wat code uit het project:
code:
1
2
3
4
5
6
| // Dit zijn de variabelen HGLOBAL hinputBuf ; unsigned char * InternalDecoderInput ; // En dan gaat het op de volgende regel mis InternalDecoderInput = (char *)GlobalLock(hinputBuf); |
Weet iemand van jullie hoe je dit wel door de compiler krijgt? De compiler geeft wel aanwijzingen, doordat er staat "Types pointed to are unrelated; conversion requires reinterpret_cast, C-style cast or function-style cast". Weet iemand hoe je op die manieren moet casten?
What's the speed of Dark?