kan iemand per dag de antwoorden online zetten, btw, gsmguru, ik heb nokiagame ff gemeeld dat jij spemt, weer een kandidaat minder
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 19:32 schreef Freezerator het volgende:
kan iemand per dag de antwoorden online zetten, btw, gsmguru, ik heb nokiagame ff gemeeld dat jij spemt, weer een kandidaat minder
;)[/quote]Leuk voor je
, helaas sta ik met een heel andere naam ingelogd
, weer een hoax minder
AAP
AAP
kutding werkt niet hiero..?
spel met telefoon dan..
spel met telefoon dan..
naatje !
Spel werkt eerst niet (toetsenbord jam)
nu is toetsenbord goed en kom je OF niet meer op de site OF het spelscherpje verschijnt niet..
Kut toetsenbord..
Hadden die lui nou echt niet verwacht dat er 10000 pageviews zouden komen na de eerste aanwijzing..?
geen reet geleerd van de vorige keer dus..
Spel werkt eerst niet (toetsenbord jam)
nu is toetsenbord goed en kom je OF niet meer op de site OF het spelscherpje verschijnt niet..
Kut toetsenbord..
Hadden die lui nou echt niet verwacht dat er 10000 pageviews zouden komen na de eerste aanwijzing..?
geen reet geleerd van de vorige keer dus..
tja, ik denk van wel.. ze hebben wel geleerd.. misschien ligt t aan jou verbindig? hij werkt hier gewoon
Verwijderd
Vertel vertel, wat was de eerste aanwijzing? Naar welke site moet je toe?
En voor hoe laat?
En voor hoe laat?
Nah het duurt bij mij ook al eeuwen om dat spelletje te laden
tsjaha?
werkt de hele tijd..?
nou ben niet de enige die moeite had er op te komen..
Maar boeit ook niet..
t'is gelukt
Vraag me alleen af of ik wel gebeld wordt aangezien ik ook geen sms'je heb ontvangen.
Maar we zullen zien
Jij was al gebeld Guru?
werkt de hele tijd..?
nou ben niet de enige die moeite had er op te komen..
Maar boeit ook niet..
t'is gelukt
Vraag me alleen af of ik wel gebeld wordt aangezien ik ook geen sms'je heb ontvangen.
Maar we zullen zien
Jij was al gebeld Guru?
nou leuk... ik heb dus geen sms gehad. open ik net mn outlook en jawel.. kijk tussen 19.45 en 20.00 uur naar ned 1. shit hoe laat is het? tuurlijk 20.30!! lekker dan!
kan iemand alsjeblieft ff het antwoord geven van deze eerste puzzel??
please??
[edit]
oei, was toch wel even teleurgesteld, maar alles is goedgekomen. ik ben benieuwd...
kan iemand alsjeblieft ff het antwoord geven van deze eerste puzzel??
please??
[edit]
oei, was toch wel even teleurgesteld, maar alles is goedgekomen. ik ben benieuwd...
ik schrok me de pleures toen ik gebeld werd, ik verwachte het helemaal niet.
ik vind het vet (nu al)
ik vind het vet (nu al)
ik ook geen email geen sms
nog geen telefoon en ik ken ook niet op de site komen
nog geen telefoon en ik ken ook niet op de site komen
Ik heb nog helemaal niks gehoord of gezien 
Geen telefoontje, sms, mailtje helemaal niks.... Zal er waarschijnlijk wel uitliggen
Geen telefoontje, sms, mailtje helemaal niks.... Zal er waarschijnlijk wel uitliggen
Pagina: 1