het probleem is alleen dat het draadje van de ccfl een beetje kort isTwoR schreef op 05 november 2002 @ 08:16:
ziet er wel leuk uit alleen wat een bende in je kast zeg. Als ik jou was zou ik al die draden een beetje wegwerken
We werken dan Jalla's kast even netjes af met alle kabeltjes en dan krijgen jullie ook pics van mijn kast. Ik moet namelijk mijn fan's nog even spuiten.
Met tie-repjes kom je ook al een heel eindMax Groove schreef op 05 november 2002 @ 09:30:
kabeltjes opruimen, rounded cables en spiraalstrings
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Oke dan,Phreak schreef op 05 november 2002 @ 09:42:
[CM] Ervoor gefrutst.
En GEEN replies meer over de pics a.u.b.
Dan heb ik nog wel een vraagje, weet iemand hier wat een plaat plexiglas van 1mx1m kost
Alvast Bedankt.
We gaan ze op maat laten zagenVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:49:
zmn neem maar 1.5 bij 1.5wel zo handig en waarschijnlijk goedkoper dan 2 stukken
if broken it is, fix it you should
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:55:
Hoe heb je dat plexiglas bevestigd? Gewoon met schroeven of iets anders?
ik heb namelijk mij zijpaneel eraf gehaald
Niet echt bijzonder... of mis ik wat?
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Probeer je camera op de tafel te zetten als je foto's neemt, het lijkt nu wel een spaceship
Wat voor window wil je eigenlijk maken?!? Gewoon een vierkante of heb je een eigen ontwerp?
Verwijderd
Phreak schreef op 05 november 2002 @ 09:42:
[CM] Ervoor gefrutst.
Kan je nie lezen ofzo?tec schreef op 05 november 2002 @ 11:41:
Wat een brakke pics man
[/off-topic]
dat mogt niet meerPhreak schreef op 05 november 2002 @ 09:42:
[CM] Ervoor gefrutst.
ik kan alleen niet echt een oordeel vellen, maar wil je serieus zonder zijpaneel werken? dat wordt een grote stofbende... geloof me maar heb ik zelf ook geprobeerd
Verwijderd
Bij de gamma hebben ze stukken van 1x1.5m en dat kost ongeveer 10 euro.zmn schreef op 05 november 2002 @ 09:43:
[...]
Dan heb ik nog wel een vraagje, weet iemand hier wat een plaat plexiglas van 1mx1m kostEn welke dikte heb ik nodig voor mijn window. Is 3mm genoeg?
vastmaken van het plexiglas kun je doen met dubbelzijdig plakband. Ik heb een rolletje plakband gekocht dat speciaal bedoeld is om tapijt op de grond te plakken. Het is breed en dik plakband en zit echt moervast! Zon rolletje kost ongeever 3 euro.
Verwijderd
wat een brakke pixVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 08:15:
hier ziet gij mijn uber-mod
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zeg maar altijd: Hijs Klein, Maar Fijn
en ZMN bedankt voor de hulp
Ziet er goed uit hoor Jalla, alleen brakke pics
Verwijderd
Verwijderd
Helemaal mee eens duidelijkere foto's aub en draden opruimen zou ook wel een luxe wezen voor de rest is t een ccfl mod of heb je ook een window gemaakt???Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:35:
iig geen uber camera
Mijn mod + die van Jalla worden zaterdag afgewerkt en dan volgen ook de pics (goeie kwaliteit
een ccfl in je kast.. nou knap hoor
bovendien hangt je convertor midden in de kast
[ Voor 0% gewijzigd door cryptapix op 05-11-2002 15:48 . Reden: convertor ? ]
Verder wel een zooitje en zoals de meeste hier zeggen "is dit nou uber?"
Ik heb zelf bij de gamma een acryl plaat gehaald voor E10,20 deze is wel erg groot en kan je makkelijk twee windows uit halen. Het is ook erg makkelijk op maat te maken een stanlymes is genoeg! Ook zal ik als ik jou was eens aan round cables beginnen ziet er beter uit en is goed voor temp in de kast.zmn schreef op 05 november 2002 @ 09:43:
[...]
Oke dan,
Dan heb ik nog wel een vraagje, weet iemand hier wat een plaat plexiglas van 1mx1m kostEn welke dikte heb ik nodig voor mijn window. Is 3mm genoeg?
Alvast Bedankt.
Binnenkort hier meer over in een eigen forum!! heb je nog meer vragen over casemod of over acrylglas mail dan even casemod17@hotmail.com
Nec timide, nec tumide
[ Voor 0% gewijzigd door AB2ND op 05-11-2002 16:38 . Reden: typo ]
Specs ][ [DPC] rc5-72 stats ][ 7758 3D Marks 2001 compare url
edit: ligt die ccfl nou gewoon los in je kast?
Of parkinsonVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 09:35:
iig geen uber camera
Liever niet, nee
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com