• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik heb al tijdje een Kodak DC290 en hij doet het perfect maar een paar weken geleden wil de camera geen plaatjes meer uploaden naar me pc hij wil dus niet connecten :(

ik wil dus graag foto's maken maar dat gaat dus zo niet :/

Wat ik heb gecheckt : de software (dus opnieuw geinstalleerd) de kabel (tussen cam en pc) niks van dit had resultaat heelaas :'(

hopelijk weet iemand van jullie het :)

bvd

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Geef eens wat meer info... USB connectie? Zoek ff op de CD of er niet een .inf file op staat waarmee je de USB verbinding als een removable disk kan gebruiken. Werkt vaak stukken beter dan de meegeleverde software. Misschien dat er op de site van Kodak wat te vinden is.

de betaler vervuilt

Verwijderd

ik heb zelf ook een kodak cam, (usb) en moet zeggen dat dit ook niet altijd even soepel verloopt! maar nu hebben we laatst windows opnieuw geinstalld (niet daarom, gewoon al lang niet meer gedaan) en nu doet ie het wel weer goed.... Dus mocht je de tijd ervoor hebben, install windows ff opnieuw:D
overigens lukte het mij nog wel om foto's eraf te halen, maar moest ik een aantal keren proberen

Verwijderd

Is het niet handiger om gewoon een cardreader te kopen?

Verwijderd

Beetje late reply misschien maar je kan voor deze cameras nieuwe software donmwloaden.
Gooi alle Kodak software er af en ga naar deze pagina toe:
http://www.kodak.com/glob...re/softwareDownload.jhtml

het instaleerd wel meteen dus je moet het downloaden op de computer waar je hebben wilt en instaleer het de custom manier zodat je zeker weet dat Camera Connection Software ook mee instaleerd.
Als je hierna je computer opnieuw opstart en de camera verbind en aan schakelt dan worden de foto's automatisch over gezet naar de computer.

Verwijderd

Ligt aan kodak drivers of cam ofzo, heb het zelfde met de kodak DC 4800. Of ff w88 of rebooten of kabel opnieuw aansluiten wil wel is helpen. Maar idd wat er net gezegt is, na een format werkt het wel een stuk beter.
Pagina: 1