Toon posts:

[Javascript]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een scriptje geschreven voor een menu van een website. Elke knop linkt naar een target-frame. De knoppen veranderen (onmouseover) van kleur. Nu heb ik m op de server gezet. Alles werkt naar behoren bij mij en een maatje van me, maar mijn vader, voor wie de website is, kan de animaties niet zien vanaf de server. Ik heb van alles geprobeerd. shift-reloads, tijdelijke internetbestanden verwijderd, bij internet-eigenschappen staat scripting gewoon aan, IE6 gedownload en geinstalleerd, etc.

Nu is mijn vraag dus: Is er een stukje Code niet goed? Of is er iets op de pc van mijn pa niet helemaal lekker?

OEPS, mijn excuses....Heb de titel niet afgemaakt.

Verwijderd

Krijgt ie een foutmelding?

Verwijderd

Topicstarter
Nee geen foutmelding, whatsoever. Heb al eerder een script geschreven, die het bij hem wel deed. 2 scrollknoppies

Verwijderd

Heb je onder Internet Opties zowel op het tabblad Security/Beveiliging als op het tabblad Advanced/Geavanceerd Java cq. Scripting cq. VM aangezet?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 01:05:
[...]

Nee geen foutmelding, whatsoever. Heb al eerder een script geschreven, die het bij hem wel deed. 2 scrollknoppies
Ook geen geel driehoekje met uitroepteken linksonder? Kijken veel mensen overheen :)

Maarre waarom zet je niet een pagina waarvan je zeker weer dat hij werkt op die server?
Als die het wel doet weet je dat 't aan de code ligt en anders aan de server.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 01:07:
Heb je onder Internet Opties zowel op het tabblad Security/Beveiliging als op het tabblad Advanced/Geavanceerd Java cq. Scripting cq. VM aangezet?
Staat allemaal aan. Het gekke is dus dat ie het wel doet met een ander script in een ander frame.

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 05 november 2002 @ 01:08:
[...]

Ook geen geel driehoekje met uitroepteken linksonder? Kijken veel mensen overheen :)

Maarre waarom zet je niet een pagina waarvan je zeker weer dat hij werkt op die server?
Als die het wel doet weet je dat 't aan de code ligt en anders aan de server.
Van mijn eigen pc doet ie het gewoon.....Geupload naar de server doet ie het bij mij en bij mijn maat ook. Is het zelfde script, met dezelfde images....heb gewoon de hele map vervangen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 01:11:
[...]

Van mijn eigen pc doet ie het gewoon.....Geupload naar de server doet ie het bij mij en bij mijn maat ook. Is het zelfde script, met dezelfde images....heb gewoon de hele map vervangen

Enne, nope, ook geen geel driehoekje

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:04

Klippy

Still Game

Ah ik zie nu idd dat hij het bij maat wel doet, dacht bij hem en pa niet.

Dan uuhm.. weet ik 't ook niet. Doen andere javascript sites het wel?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:29

Pelle

🚴‍♂️

Vaag verhaal. Post eens een URL ofzo, dan kunnen we wellicht wat beter zien wat er aan de hand kan zijn (of het een JS of een IE probleem is).
Pagina: 1