Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
Nee, waarschijnlijk sturen ze je daar ook naar www.discreet.com of zegt men de handleiding door te lezen.
Ik ga er vanuit dat je geen legale versie hebt en dus denk ik dat je niet de juiste installatie (lees: crack) -procedure hebt gevolgd. Danwel de upgrade hebt vernaggeld. Lees de NFO.
Ik ga er vanuit dat je geen legale versie hebt en dus denk ik dat je niet de juiste installatie (lees: crack) -procedure hebt gevolgd. Danwel de upgrade hebt vernaggeld. Lees de NFO.
sja, misschien moeten ze geautoriseerd worden? (de plugins...)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Nee, lijkt me eerlijk gezegd niet, dat zou betekenen dat 3dsMax zowiezo niet zou draaien: 3dsMax is één en al plug-in. Verschil tussen originele en gedownloade plug-ins worden bij mijn weten niet gemaakt (maar goed, zoals ik al zei, ik heb 't ook nog niet langer dan één week, dus dat zegt niks) ...
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
dude, voor je gaat pruts0ren met plugins etc, kijk eens wat je kunt zonder die crap... het maakt MAX alleen maar moeilijker...inquestos schreef op 04 november 2002 @ 23:55:
Nee, lijkt me eerlijk gezegd niet, dat zou betekenen dat 3dsMax zowiezo niet zou draaien: 3dsMax is één en al plug-in. Verschil tussen originele en gedownloade plug-ins worden bij mijn weten niet gemaakt (maar goed, zoals ik al zei, ik heb 't ook nog niet langer dan één week, dus dat zegt niks) ...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
FragNeck heeft gelijk dat je niks aan plug-ins hebt als je pas net bent begonnen: leer eerst maar eens MAX zelf en ga hem dan pas uitbreiden.
Maar dat lost je probleem niet op, op deze manier kom je je probleem over een tijdje gewoon weer tegen.
Kreeg je die plug-ins wel aan de gang in MAX 4.0? Heb je dat geprobeerd?
Maar dat lost je probleem niet op, op deze manier kom je je probleem over een tijdje gewoon weer tegen.
Kreeg je die plug-ins wel aan de gang in MAX 4.0? Heb je dat geprobeerd?
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Nee, zat ik wel aan te denken, dat is natuurlijk ook geen oplossing, maar ik kan 't natuurlijk proberen om erachter te komen waar de fout zit...Kreeg je die plug-ins wel aan de gang in MAX 4.0? Heb je dat geprobeerd?
edit: ja, 't is misschien niet het slimste om meteen met plug-ins te beginnen, maar in al die tutorials die mij wel interessant lijken staat weer in "download eerst even deze plugin..."
Add mij anders even aan je MSN-lijst, dan wil ik wel even proberen of die plug-ins bij mij wel werken. Tenminste, als je ze graag wil hebben, als het gewoon om te proberen was voor de lol, dan laat ze maar lekker zitten. Dus als je ze echt nodig hebt, wil ik het wel even met mijn MAx 4.0 proberen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Pagina: 1